Стандартним для новинки став повний привід / фото Mercedes-Benz

Компанія Mercedes-Benz представила GLA нового покоління. Компактний кросовер зберіг форм-фактор попередника, однак дещо змінився в розмірах і запропонував більше простору в салоні. Стандартним для новинки став повний привід з муфтою підключення задньої осі та оффроуд-пакет.

Читайте такожMercedes презентував перший серійний кросовер Maybach (фото)

Візуально пізнати новий Mercedes-Benz GLA можна за зміною пропорцій кузова та дизайну в дусі останніх моделей німецької марки, пише motor.ru. Кросовер вийшов на 104 міліметри вищим і на 14 міліметрів коротшим за попередника. При цьому значно зріс запас місця в ногах і плечах задніх пасажирів, а у передніх пасажирів над головою і перед ногами простір, навпаки, зменшився.

Відео дня

Медіакомплекс MBUX з двома екранами, голосовим управлінням, навігацією з доповненою реальністю і функцією навчання включений у базове оснащення. Пара дисплеїв на передній панелі може бути трьох розмірів: два семидюймових, один семи– і один 10,25-дюймовий і два 10,25-дюймових.

Крім того, для нового GLA доступні програми релаксації Energizing Comfort Control і сидіння з функцією Energizing Seat Kinetic, яка змінює нахил подушки і спинки для більш зручної з точки зору ортопедії, посадки.

Поки для GLA заявлені тільки два двигуни. GLA 200 оснастили 1,33-літровим турбомотором з віддачею 163 сили і 230 Нм моменту, GLA 35 AMG 4Matic — «чертвіркою» 2.0, що видає 306 сил і 400 Нм.

У пару до молодшого агрегату запропоновано семиступінчастий «робот», до старшого — восьмиступінчаста трансмісія AMG SpeedShif DCT. З місця до «сотні» кросовери розганяються за 8,7 і 5,1 секунди відповідно.

Повний привід 4Matic з диференціалом у задній осі і вбудованою в нього муфтою за замовчуванням є у всіх GLA. У звичайному режимі він розподіляє тягу в пропорції 80:20 на користь передньої осі, а в спортивному — 70:30. Муфту можна примусово заблокувати, і тоді момент буде ділитися порівну між передньою і задньою віссю.

Розширити можливості на бездоріжжі покликаний стандартний пакет Off-Road Engineering. Він включає в себе додатковий їздовий режим, помічник під час спуску, спеціальну анімацію на центральному дисплеї і особливий режим роботи світлодіодних фар (за їх наявності).

У списку обладнання нового Mercedes-Benz GLA також значаться: адаптивний круїз з можливістю руху накатом в режимі Eco, активні помічники маневрування Active Steer Assist і Evasive Steering Assist, а також комплекс безпеки Pre-Safe Plus з превентивним захистом від удару збоку, ззаду і оглушення.

Продажі нового Mercedes-Benz GLA в Європі почнуться навесні 2020 року. Потім кросовер вийде на ринки США і Китаю.