На мосту Патона вже обмежений рух пасажирського транспорту / фото УНІАН

На мосту Патона в Києві частково обмежать рух транспорту для забезпечення його подальшої безпечної експлуатації.

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив сьогодні під час години запитань до Київського міського голови перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Читайте також100-річний Патон звернувся до команди Зеленського: міст Патона потрібно негайно реконструювати (документ)

Відео дня

"Там вже обмежений рух пасажирського транспорту - великогабаритні автобуси і тролейбуси замінені на більш легкі. Починаємо буквально з сьогоднішнього дня відгороджувати дві полоси, по яких буде заборонено рух транспорту. Буде організований рух по п’яти полосах - три в сторону правого берега, дві - лівого. Буде присутня поліція в частині обмеження заїзду на міст великовантажного транспорту. І одночасно будуть продовжуватись дослідницькі роботи. Бо для того, щоб запроектувати цей міст потрібно провести велику кількість дослідницьких робіт, в тому числі підмостового простору, де проходять комунікації. Але там в такому стані решітки, що туди не можна посилати людей. Тому робота продовжується. Міст буде працювати в обмеженому режимі", - сказав Поворозник.

Мер столиці Віталій Кличко висловив сподівання, що до кінця року проектні роботи будуть закінчені і міська влада буде мати "чітку картину" і зможе перейти до реконструкції мосту Патона.

"Щодо фінансування реконструкції мосту скажу, що це дуже недешеве задоволення і буде коштувати близько пів мільярда доларів США. Однозначно, коли проект буде завершено ми будемо значи чітку суму", - зауважив він.

Раніше УНІАН повідомляв, що київський міст Метро, який проходить через річку Дніпро, може обвалитися в будь-який момент, якщо міська влада не проведе його реконструкцію найближчим часом. Про це в 2018 році заявив співпроектувальник даного мосту Георгій Росновський.

Читайте такожУ Києві обвалилася частина пішохідного мосту на Труханів острів (відео)

За його словами, небезпека обвалення виникла через те, що під час будівництва напружувані пучки арматур не були як слід ізольовані. Через це пучки вкрилися іржею, і на даний момент арматура знаходиться в поганому стані.

У свою чергу, в КМДА тоді запевнили, що стан столичного мосту Метро визначено як "обмежено працездатний", у зв'язку з чим передбачалося в 2019 році почати його капітальний ремонт.

"Обстеження (проведене в 2015-2016 роках - УНІАН) встановило, що до моменту аварійності - ще 6 років (з часу проведення цього обстеження). Тобто теоретично ми повинні встигнути зробити капітальний ремонт до 2022 року", - зазначив заступник голови КМДА Дмитро Давтян.