Авіакомпанії засуджують плани Криклія підвищити ставки за АНО в районі аеропорту Бориспіль / фото УНІАН

Учасники аеропортового комітету ДП МА «Бориспіль» засуджують плани Міністерства інфраструктури щодо підвищення на 89% ставок за аеронавігаційне обслуговування (АНО) в районі аеропорту Бориспіль. 

Про це йдеться у Протоколі засідання Аеропортового Комітету ДП МА «Бориспіль» від 12 лютого 2020 р., який є у розпорядженні, пишуть Українські новини.

Представники авіакомпаній направили міністру інфраструктури В.Криклію інформацію щодо неприпустимості ухвалення проекту Наказу Міністерства інфраструктури «Про внесення змін до Ставок плати за послуги аеронавігаційного обслуговування ПС у повітряному просторі України» від 16 січня 2020 р.

Відео дня

Також учасники аеропортового комітету заявили, що у Пояснювальній записці до проекту наказу МІУ міститься неправдива інформація, а положення документа прямо суперечать нормам Євроконтролю та Політиці Міжнародної організації цивільної авіації (ІСАО) стосовно аеропортових зборів та зборів за аеронавігаційне обслуговування.

Учасники Комітету вважають незаконним і неприпустимим спрямування до держбюджету коштів, запланованих на розвиток аеропортової інфраструктури.

Крім того, авіаперевізники занепокоєні тим, що підвищення ставок за АНО неминуче призведе до здорожчання авіаквитків і негативно вплине на безпеку польотів та авіабезпеку.

«Вказані фактори призводять до фактичного згортання «хабової» моделі Аеропорту, зменшення мережі маршрутів та можливостей стикування, що призводить до погіршення фінансового результату Аеропорту», - йдеться у Протоколі засідання комітету.

При цьому, авіаперевізники зазначають, що політика МІУ під керівництвом Криклія на збільшення податкового навантаження на головний аеропорт країни проводиться одночасно з політикою блокування розвитку інфраструктури Борисполя.

Так, досі МІУ не затвердило фінансовий план Аеропорту на 2020 рік, який було подано до міністерства ще в червні минулого року. Однак, МІУ так і не передав план на затвердження Кабміну. Як наслідок, неможливим є фінансування будівництва та реконструкції об’єктів аеропорту.

Довідка. Політика Міністерства інфраструктури під керівництвом В.Криклія вже неодноразово викликала протести бізнесу. Зокрема, міжнародні автоперевізники протестують проти нової системи видачі дозволів на перевезення, яка призвела до фактичного блокування роботи компаній та спричинила багатокілометрові черги фур на кордонах. 

Експерти неодноразово зазначали, що команді Криклія бракує професійних знань в питаннях розвитку інфраструктури.

Найближчим часом очікується реорганізація структури Кабміну. Зокрема, планується створення посади віце-прем’єр-міністра з координації економічного блоку. Новий віце-прем’єр відповідатиме, зокрема, і за оптимізацію інфраструктурної політики Уряду.