До другого читання документ може бути серйозно змінений / Ілюстрація Reuters

В Україні електросамокати та моноколеса можуть прирівняти до велосипедів.

Про це йдеться в сюжеті ТСН.

Проект закону вже прийнятий в першому читанні. Як говориться в сюжеті, вже найближчим часом водії легкого електротранспорту зможуть стати повноцінними учасниками дорожнього руху.

Відео дня

Читайте такожРада вирішила врегулюваті рух сігвеїв та гіроскутерів

За словами власників електротранспорту, в Києві по суті немає доріг, пристосованих для їзди на електросамокатах та велосипедах. Оскільки для того, щоб дістатися в точку призначення власникам самокатів доводиться рухатися і по проїжджій частині, і по пішохідних доріжках, і по тротуарах, постала необхідність чітко визначити до якої категорії відноситься подібний транспорт.

Згідно із законопроектом водії електротранспорту будуть прирівняні до велосипедистів.

Велосипедні доріжки

Водії електротранспорту зможуть рухатися велосипедними доріжками або по краю проїжджої частини. Вони мають керувати справним транспортним засобом, не користуватися мобільним телефоном під час їзди та не вживати алкоголь.

Як говориться в сюжеті, до другого читання законопроект може бути змінений і наразі вирішується питання тротуарів.

Тротуари

За словами народного депутата України Юлії Клименко, яка була ініціатором даного законопроекту, зараз вирішується питання щодо того, чи може легкий персональний електротранспорт рухатися по тротуарах, де ходять пішоходи.

У поліції прийняття даного законопроекту підтримують. Як зазначив перший заступник керівника патрульної поліції Олег Білошицький, водії електротранспорту не знають, що вони мають робити, перебуваючи на дорозі, саме тому даний закон необхідний.

Коли нові правила набудуть чинності поки не відомо.

Хронологія подій

4 вересня 2020 року Рада прийняла в першому читанні проект закону "Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо вдосконалення регулювання відносин у сфері забезпечення безпеки окремих категорій учасників дорожнього руху (користувачів персонального легкого електротранспорту, велосипедистів і пішоходів)" (реєстраційний номер 3023).

Законопроектом передбачається встановити правовий статус користувачів персонального легкого електротранспорту, передбачити для них основні права та обов'язки. Документ вводить в законодавство поняття користувача персонального легкого електротранспорту, регулює їх права та обов'язки.