Фото УНІАН

Як передає кореспондент УНІАН, про це повідомив заступник міністра інфраструктури з питань протидії корупції Юрій Лавренюк в ході відкриття на 15-му кілометрі траси Київ-Житомир в районі села Капітанівка, у напрямку в'їзду в столицю, першої дистанційної системи габаритно-вагового контролю.

"Мінінфраструктури має намір в поточному році закупити 80 габаритно-вагових комплексів за рахунок коштів ЄС, завдяки яким працівники Укртрансбезопасности будуть здійснювати ваговий контроль по всій території України. Зараз їх 34", - сказав Лавренюк.

Читайте такожПеревантажені фури щорічно завдають дорогам України збитків на 2 мільярди

Відео дня

Він зазначив, що проблема перевантаження транспортних засобів носить системний характер.

"У цьому році державою виділені великі кошти на будівництво доріг. Київ окремо також виділяє кошти на будівництво доріг. Наша мета – побудувати дороги і зберегти їх", - підкреслив заступник міністра.

Присутній на відкритті дистанційної системи голова Державної служби України з питань безпеки на транспорті Михайло Ноняк повідомив, що габаритно-вагові комплекси розміщені на кожному в'їзді у морський порт, де традиційно спостерігається висока вантажонапруженість.

"Вагові комплекси, які ми плануємо закупити, будуть розподілені по кожній області. Залежно від регіону, де потрібно розмістити більше таких комплексів, будемо встановлювати більше, і вони будуть пересуватися по дорогах, для того щоб виявляти порушення", - сказав Ноняк.

Читайте такожУ Кличка презентували комплекс для зважування фур

Як повідомляв УНІАН, Міністерство інфраструктури України озвучило плани закупити 71 новий ваговий комплекс за кошти ЄС ще в листопаді 2015 року, проте до сьогоднішнього дня вони так і не були придбані. Тоді закупівлю цих комплексів оцінювали більш ніж 100 млн грн.

За оцінками Міністерства інфраструктури, більше 30% вантажного транспорту пересувається по українським дорогам з перевищенням допустимих вагових норм.

Мінінфраструктури хоче зробити штрафи за перевантаження авто на дорогах одним із джерел наповнення Дорожнього фонду для фінансування ремонту і будівництва доріг, законопроект про створення якої зараз допрацьовує міністерство спільно з народними депутатами.

Ваговий контроль був скасований з серпня 2014 року, після прийняття Кабміном мораторію на перевірки всіх підприємців, у тому числі автоперевізників. У січні мораторій був продовжений до кінця першого півріччя 2015 року, потім у червні Кабмін продовжив його дію до кінця 2016 року, проте в жовтні 2015 року Кабінет міністрів заборонив рух транспортних засобів фактичною масою понад 40 тонн і контейнеровозів понад 46 тонн по дорогах загального користування при перевезенні подільних вантажів. При цьому дана норма фактично запрацювала лише з травня поточного року, коли в ряді областей почали працювати додаткові групи інспекторів Укртрансбезопасности для цілодобового здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів на дорогах загального користування.

З 5 липня пункти габаритно-вагового контролю на українських дорогах працюють цілодобово.