
Колишня віцепрезидентка Xbox Game Studios Шеннон Лофтіс розкритикувала передплатну модель Game Pass, заявивши, що вона далеко не завжди приносить позитивні результати.
Як вона поділилася на LinkedIn, сервіс дійсно допоміг окремим іграм на кшталт Human: Fall Flat, які могли б загубитися без такої платформи, але в більшості випадків проєкти споживаються завдяки падінню роздрібної виручки. Вона також підкреслила, що підписка часто створює "дивні внутрішні тертя" для студій.
З цим погоджується колишній віце-директор маркетингу Bethesda Піт Хайнс. В інтерв'ю DBLTAP він назвав сервіс "екосистемою, яка не винагороджує авторів належним чином", додавши, що сама модель не приносить користі, якщо розробникам не створюють умов для регулярного випуску контенту.
До обговорення долучився і колишній президент Playstation Studios Шон Лейден. На його думку, головне питання не в прибутковості Game Pass, а в тому, чи допомагає він розробникам і чи дає їм змогу розвиватися.
Раніше творець Dishonored і розробник Baldur's Gate 3 заявили, що Game Pass руйнує індустрію. На думку Рафаеля Колантоніо і Майкла Доуса, така модель неймовірно сильно шкодить продажам усіх ігор.