В якому віці людина найщасливіша - розказали науковці / фото ua.depositphotos.com

В Іспанії науковці провели дослідження стосовного того, у яких роках люди схильні вважати себе найщасливішими. Зокрема, за даними експертів рівень щастя не пов'язаним ні з фінансовим станом людини, ні з рівнем добробуту країни.

Як пише РБК-Україна з посиланням на Springer, науковці дослідили данні опитування Sharelife, яке було проведеного серед жителів Європи у віці понад 50 років, і побудували власну математичну модель.

Читайте такожРозкрито простий секрет щасливих стосунків

За словами іспанського дослідника Бегонья Альвареза, виявилося, що частіше всього називали себе щасливими люди у віці від 30 до 34 років.

Також молоді європейці від 25 до 30 років виявилися не настільки щасливими, як їхні старші товариші. А після 34 років, число тих, хто називав себе щасливими людьми дуже знижується.

Науковець додав, що щастя має певний географічний показник. Зокрема, він стверджує, що європейці, які проживають в південних країнах, після 40 років відчувають себе нещасливими. А от жителі північних країн втрачають відчуття ейфорії трохи повільніше.

Науковці звертають увагу на те, що багато хто з опитуваних навіть не згадали про дитинство, коли говорили про щастя, а пов'язували з ним такі події, як створення сім'ї або народження дитини.

Нагадаємо, як писав УНІАН, науковці з Кентського університету виявили, що харчування та заняття спортом пов'язане з відчуттям щастя. Так, за даними експертів, на рівень щастя впливає кількість споживаних фруктів і овочів, а також регулярна фізична активність.

Вас також можуть зацікавити новини