Оцінки ризиків ADAS будуть більш доступні / Ілюстрація REUTERS

Toyota Insurance Services стала наступним партнером після BMW Group, який приєднається до платформи оцінки ризиків ADAS і в рамках партнерства буде надавати дані про автомобілі Toyota і Lexus для цілей оцінки страхових ризиків.

Про це повідомляє Forinsurer.

Читайте такожЖурнали з'ясували, скільки українці витрачають на страхування своїх автівок

Відео дня

Оцінка страхових ризиків ADAS

На шляху до автономних транспортних засобів автомобілі все частіше оснащуються передовими системами допомоги при водінні (ADAS), які активно допомагають водієві уникати аварій. Страховики стикаються з проблемою визначення того, які функції ADAS встановлені в транспортному засобі, як вони впливають на безпеку і в якій мірі їх використовують водії.

Оцінка ризику ADAS була запущена Swiss Re і BMW Group в 2019 році з метою вирішення цієї проблеми і розробки страхового рейтингу для конкретного транспортного засобу, який первинні страховики в усьому світі можуть використовувати для розрахунку страхових премій з урахуванням систем допомоги водієві, важливих для безпеки.

Завдяки партнерству з TIS, оцінки ризиків ADAS стануть доступні також для автомобілів Toyota і Lexus, що дозволить краще оцінити їх показники безпеки. Впровадження цих оцінок ризиків планується почати в 2021 році і спочатку буде зосереджено на європейських країнах.

Swiss Re має намір інтегрувати інші великі автомобільні бренди в платформу ADAS, тим самим створивши галузевий стандарт, який принесе користь страховикам з точки зору більш здорових і ефективних портфелів. Це також принесе користь виробникам автомобілів, підтримуючи продажі автомобілів, обладнаних ADAS, і, в кінцевому підсумку, автовласникам, які можуть отримати вигоду від зниження загальної вартості володіння.

Коронавірус

Загальні втрати світових автовиробників за перше півріччя у зв'язку з пандемією коронавірусу становили близько 250 мільярдів доларів.

Також американські автовиробники постраждали у зв'язку з пандемією.

Компанії Ford Motor Co., General Motors Co. і Fiat Chrysler Automobiles NV сукупно втратили 69,3 мільярда доларів за перше півріччя, при цьому найбільші втрати припали на частку Ford. Водночас виручка Tesla Inc., збільшилася більш ніж на один мільярд доларів.

Попри безпрецедентно важке становище першого півріччя, автовиробники налаштовані оптимістично щодо прогнозів на другу половину року.