Міністерство інформаційної політики закупило на CNN рекламу України / фото cnn.com

В Міністерстві інформаційної політики замовили рекламу на CNN International на 15 млн грн. Не менше половини роликів повинні будуть виходити в прайм-тайм.

Про це пишуть «Наші гроші», посилаючись на тендер «Прозорро».

У міністерстві замовили 580 показів роликів довжиною 30 секунд. Не менше половини з них повинні будуть вийти в прайм-тайм. Їх мають показати до кінця грудня.

Відео дня

Читайте такожДержуправління справами закупить два Mercedes-Benz s600 за 42 мільйони

Замовником у системі зазначено держпідприємство відомства «Центр захисту інформаційного простору України». Виграло тендер ТОВ «CFC Consulting». Воно належить Геннадію Курочці і розміщуватиме ролики на телеканалі CNN. Цікаво, що ціна угоди більш ніж на третину нижча від очікуваної вартості закупівлі у 26 млн грн.

Також у зазначену вартість входить інтернет-кампанія на сайті телеканалу — 500 показів банера.