Ця ситуація жодним чином не змінює тверду позицію Туреччини щодо Криму \ УНІАН

Позиція офіційної Анкари щодо окупації Росією українського Криму незмінна попри намір турецьких консулів відвідати півострів для надання консульської допомоги турецьким громадянам, які постраждали внаслідок пожежі на двох танкерах в районі Керченської протоки.

Читайте такожТанкер, який згорів біля Керченської протоки, знаходився під санкціями США – Reuters

Про це посол України у Туреччині Андрій Сибіга написав у Twitter. "Українська сторона дипломатичними каналами була поінформована про наміри турецьких консулів відвідати окупований Крим для надання першочергової консульської допомоги у зв'язку із загибеллю громадян Туреччини внаслідок інциденту з двома суднами 21 січня", - заявив Сибіга.

Відео дня

"Ця ситуація жодним чином не змінює тверду позицію Туреччини щодо Криму, яка полягає у невизнанні окупації українського півострова Росією і, за запевненнями турецької сторони, є вимушеним кроком, зумовленим терміновими гуманітарними обставинами", - зауважив посол.

"Ганьба російським "медіа", які перетворили рутинний консульський візит на чорну піар-акцію і завідомо програшно намагаються просунути свій наратив про начебто міжнародне "визнання" Криму, якого немає і не буде, спекулюючи навіть на людських трагедіях, на людських смертях", - наголосив Сибіга.

Як повідомляв УНІАН, Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України заявляло, що два газові танкери (LPG tankers) MAESTRO (рік будівництва - 1990) та VENICE (попередня назва CANDY, рік будівництва - 1992), на яких сталася пожежа під час передачі палива з борту на борт, йшли під прапорами Танзанії та здійснювали незаконні поставки газу до Сирії.

За даними міжнародних моніторингових систем, танкер VENICE вийшов із російського порту Темрюк 20 січня, однак на момент аварії на судні не працювала система AIS (Automatic Identification System). Те саме було і на танкері MAESTRO - остання інформація про судно зафіксована AIS 9 січня 2019 року.

"Такі дії іноземних компаній, причетних до морських перевезень, спрямовані на уникнення відповідальності з боку українського законодавства, а також намагання не потрапити до списку компаній-порушників, до яких можуть застосовуватись міжнародно-правові санкції", - зауважили у МінТОТ.

Також відомо, що внаслідок пожежі на танкерах, за попередніми даними, загинули 14 осіб, доля шістьох осіб з 32 залишається невідомою. На суднах перебували громадяни Індії і Туреччини.