этот материал доступен на русском

Instagram почав тестувати власну платіжну систему

14:46, 04 травня 2018
Наука та IT
813 0
Ілюстрація / REUTERS

Нова функція дозволяє реєструвати кредитну карту як частину профілю, налаштовувати PIN-код, а потім починати купувати речі, не покидаючи Instagram, повідомляє "Новое время".

Одним з перших нову функцію побачив читач TechCrunch Геннадій Окрін. Прес-секретар Instagram підтвердив журналістам, що платежі для бронювання квитків, а також для оплати в ресторанах або салонах з'явилися, але поки - для обмеженого числа партнерів сервісу.

Читайте такожІнстаграм перестане самостійно оновлювати стрічку постів

Зокрема, опція доступна для сервісу для пошуку та бронювання столиків в ресторанах Resy. Перехід до умов обслуговування показує, що правила Instagram Payments нагадують правила платежів Facebook.

Журналісти TechCrunch впевнені, що нововведення стане серйозним стимулом для рекламодавців вкладати більше коштів в рекламу на майданчику. Крім того, Instagram Payments може змусити користувачів здійснювати більше спонтанних покупок.

Компанія обіцяла подібну можливість ще в березні 2017 року, але лише зараз почала розгортання. Відзначимо, що Instagram - не єдиний сервіс, команда якого планує розвивати онлайн-платежі. У лютому Snapchat приступив до тестування власних платежів і функцій перевірки.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter