Чип процессора 128-кубитного квантового компьютера / D-Wave Systems Inc.

Міжнародний колектив фізиків знайшов незвичайне застосування для квантового комп'ютера - вони використовували кубіти, квантові осередки пам'яті, для демонстрації того, що світ рухається у всіх напрямках з однаковою швидкістю, що в черговий раз довело справедливість Спеціальної Теорії Відносності (СТВ) Ейнштейна, йдеться в статті, опублікованій в журналі Nature, передає РИА Новости.

Даний експеримент є своєрідним аналогом відомих дослідів Майкельсона та Морлі, які намагалися ще у 1887 році підтвердити існування так званого "ефіру" - особливої світлоносної форми матерії, з якої повинні були поширюватися хвилі світла. За уявленнями фізиків того часу, ефір повинен був володіти вкрай химерними властивостями, і швидкість світла в ньому повинна була бути не постійною, а такою, що залежить від напрямку руху променя.