этот материал доступен на русском

The Guardian: Рекламодавці відвертаються від Facebook через засилля тролів

18:55, 23 червня 2020
Наука та IT
1807 0
Ілюстрація REUTERS

Кілька компаній зупинили свою рекламу на  Facebook через те, що соціальна мережа не змогла розібратися з мовою ненависті на своїй платформі.

Бренди одягу, такі як Face, REI і Patagonia відмовилися платити за рекламу в Facebook в рамках кампанії "Годі ненавидіти за гроші". Як пише The Guardian, її запустила низка груп активістів включно з Anti-Defamation League, NAACP, Color of Change. Платформа для фрілансерів Upwork і інтернет-компанія Mozilla теж приєдналися до протесту.

Читайте такожCNN: Facebook дозволить вимикати політичну рекламу, але не всім

Рух просить рекламодавців тиснути на технологічного гіганта, щоб змусити його схвалити більш жорстку політику проти расизму й мови ненависті в соціальний мережі. Щоб створити цей тиск на Facebook, вони припиняють витрачати гроші на розміщення своєї реклами на його сторінках на весь липень. Активісти стверджують, що Facebook заробляє 70 мільярдів доларів на рекламі щорічно, при цьому "посилюючи расистські повідомлення й дозволяючи закликати до насильства".

"Ми давно бачили, як Facebook впускав деяких найгірших елементів суспільства в наші домівки й життя", - сказав виконавчий директор Anti-Defamation League Джонатан Грінблатт.

"Наші організації намагалися окремо і колективно змусити Facebook зробити свою платформу безпечнішою. Але компанія знову і знову відмовлялася від значних дій. Ми сподіваємося, що ця кампанія нарешті покаже Facebook, скільки користувачів і рекламодавців хочуть, щоб компанія пішла на серйозні зміни на краще", - додав він.

Видання пише, що Facebook, згідно з даними опитування ADL, проведеного в США у 2019 році, став соціальною мережею, де 55% американців зіштовхувалися з мовою ненависті й цькування.

Читайте такожFacebook маркуватиме контрольовані державами ЗМІ

Соціальна мережа постала під дедалі більшим тиском вимог розібратися з мовою ненависті й дезінформацією в останні місяці після того, як її конкурент Twitter почав додавати спеціальні позначки за фальшиві новини. Зокрема, таку позначку він прикріпив до деяких заяв Дональда Трампа. Засновник і генеральний директор Facebook Марк Цукерберг відмовився боротися з неправдивими повідомленнями від американського президента, попри заклики більш ніж 100 вчених, протести працівників Facebook і критику з боку громадянського суспільства.

Читайте новини світу і переклади зарубіжної преси на каналі УНІАН ІноЗМІ

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter