Голова Фонду держмайна України Валентина СЕМЕНЮК вважає недоцільним створення СП на базі заводу імені 61 комунара.
Як передає кореспондент УНІАН, про це вона заявила сьогодні, виступаючи в Миколаєві на нараді з адміністративно-господарським активом області.
«Якщо йти за запропонованим проектом, то це означає при спільній діяльності втрату державного об`єкту», - сказала В.СЕМЕНЮК. «Або приватизація з відповідними умовами, або таке шахрайство не пройде», - додала голова ФДМУ.
Вона також зазначила, що планує провести наступного тижня спільну нараду з міністром транспорту і зв`язку України Миколою РУДЬКОВСЬКИМ і головою Миколаївської облдержадміністрації.
В.СЕМЕНЮК не уточнила, з ким саме буде створене СП на базі підприємства. Але, як повідомлялося в ЗМІ, суднобудівний завод імені 61-го комунара» укладе на 12 років ексклюзивний договір про спільну діяльність з компанією «Велс». Держпідприємство «Суднобудівний завод імені 61-го комунара» (Миколаїв) знайшло інвестора, який готовий вкласти в його модернізацію 50 млн. дол. За словами Валерія АГАФОНОВА - гендиректора заводу, партнерство з «Велс» «дістало підтримку в Міністерстві промислової політики». В.АГАФОНОВ зазначив, що мета залучення приватного інвестора - модернізація підприємства.
Голова Фонду держмайна також проти спільного використання портів.
«Там, де були створені умови спільної діяльності – через п`ять-десять років буде втрата портів», - сказала В.СЕМЕНЮК.
Вона наголосила, що це загрожує економічній безпеці України.
Довідка УНІАН. Згідно зі статтею 73 Кодексу торгового мореплавання України, прийнятого в 1995 році, морський порт є державним транспортним підприємством, тобто закон встановлює державну монополію на морські порти.
На розгляд ВР вже виносилося декілька варіантів закону про морські порти, що передбачають і приватну, і державну форму власності на порти, а також закріплення морпортів винятково в держвласності.