Літати в найближчі роки доведеться за новими правилами / Фото REUTERS

Негативний вплив пандемії COVID-19 на пасажирські авіаперевезення буде зберігатися до 2023 року, причому найбільш серйозно постраждають далекомагістральні перевезення.

Читайте такожЧерез блокування крісел в літаках тарифи можуть зрости в середньому на 50%

Про це повідомляє Lonely Planet з посиланням на свіжі дані Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA).

Відео дня

За оцінками IATA, світовий попит на пасажирські перевезення у 2021 році на 24% нижче рівня 2019 року і на 32% нижче прогнозу, зробленого асоціацією в жовтні 2019 року. Це засновано на більш повільному відновленні економік країн світу і ослабленні обмежень на поїздки, які можуть зберегтися і в третьому кварталі 2020 року, у разі другої хвилі коронавірусу.

Організація також вважає, що карантинні заходи щодо прибуття ще більше підірвуть довіру до повітряних перевезень. Так, 69% нещодавно опитаних нею мандрівників заявили, що вони не розглядали б можливість поїздки, якщо б мова йшла про 14-денний карантинний період. Тому в IATA настійно закликають уряди знайти альтернативу запровадження карантинних заходів по прибутті.

При цьому в IATA констатують, що відновлення довіри пасажирів авіаперевезень займе більше часу, оскільки індивідуальні та корпоративні мандрівники, швидше за все, будуть ретельно розпоряджатися своїми витратами на поїздки і вважатимуть за краще залишатися ближче до дому.

Як повідомляв УНІАН.Туризм, раніше Європейська комісія оприлюднила свої пропозиції щодо введення нових правил подорожей, які, зокрема, можуть вплинути на регламент авіаперельотів.

Підписуйтесь також на Телеграм-канал УНІАН.Туризм.