Нефьодов назвав основні причини скарг бізнесу на роботу фото УНІАН

Рада бізнес-омбудсмена України, представляє і захищає інтереси бізнесу в державних органах, за рік отримала 75 скарг від представників бізнесу на роботу української митниці.

Читайте такожКабмін скоротив кількість митниць до 16 з 26 – Нефьодов

Про це написав голова Державної митної служби України (ДМС) Максим Нефьодов на своїй сторінці в мережі Facebook.

Відео дня

"На митницю відносно небагато скарг - 75 за рік, але це відносно, а не в абсолютному вимірюванні. Здебільшого, скаржаться на терміни, вартість, складність повернення переплат, невиконання митницею судових рішень", - написав Нефьодов.

Він пообіцяв відреагувати на всі повідомлення, які надійшли до Ради бізнес-омбудсмена від підприємців про які-небудь факти порушення або неправомірні дії з боку митників.

"Якщо є скарги на роботу нової митниці, пишіть їм (Раді бізнес-омбудсмена – УНІАН) теж. Будемо реагувати на всі повідомлення", - додав глава Митної служби.

За даними Ради бізнес-омбудсмена в Україні, більша частина отриманих ним від бізнесу скарг – податкові питання, тоді як близько 4% - митні.

Довідка УНІАН. Порада бізнес-омбудсмена України був утворений в грудні 2014 року відповідно до Меморандуму про взаєморозуміння щодо підтримки української антикорупційної ініціативи, укладеним між урядом України, ЄБРР, Організацією економічного співробітництва і розвитку, Американською торгівельною палатою, Європейською Бізнес Асоціацією, Федерацією роботодавців України, Торгово-промисловою палатою України та Українським союзом промисловців і підприємців.