'Велике будівництво' на Дарницькому мосту у Києві йде цілодобово і без вихідних: що уже зроблено

На лівобережній частині Дарницького мосту в столиці пробурили і забетонували половину буронабивних паль. Вони необхідні для створення автомобільної розв’язки з двома з’їздами на Дніпровську набережну (у бік проспекту Бажана й у бік мосту Патона) та заїздом на міст (з боку проспекту Бажана).

Подробиці щодо ходу робіт повідомляє Міністерство інфраструктури України.

"Залізнично-автомобільний Дарницький міст понад десять років знаходився у недобудованому стані.  Відсутність автомобільних з’їздів на лівому березі Дніпра стала причиною того, що транспорт не може використовувати Дарницький мостовий перехід, як це передбачено проєктом", - констатують в міністерстві.

Відео дня

Завдяки включенню Дарницького мосту до програми президента Володимира Зеленського "Велике будівництво" і добудові необхідних розв’язок пропускна здатність мосту зросте до 35 тис. автомобілів на добу, а сусідні Південний міст та Міст Патона стануть менш завантаженими.

"Роботи тривають у режимі 24/7. У планах - завершення основних робіт до кінця 2022 року. На об’єкті працюють 110 фахівців, залучено понад 50 одиниць спеціалізованої мостобудівної техніки. Зокрема, 2 потужні бурові установки. Окрім буріння, триває виготовлення металевих конструкцій, бетонні та інші роботи", - повідомляє міністерство.

Вартість проєкту становить 1,15 млрд гривень.

Як заявив у нещодавньому зверненні до парламенту президент Володимир Зеленський, за два роки реалізації програми "Велике будівництво" побудовано та оновлено 560 мостів та мостових переходів. В тому числі, відновлені роботи на легендарній недобудові – Запорізьких мостах, які простоювали 15 років.