этот материал доступен на русском

В «Укрпошті» підрахували, що тепер їхні співробітники на 21% частіше вітаються і прощаються з клієнтами

12:56, 01 лютого 2019
Зв'язок
159 0
Співробітники «Укрпошти» стали частіше посміхатися / фото УНІАН

За останній рік співробітники компанії «Укрпошта» на 21% частіше стали вітатися і прощатися з клієнтами, заявив на прес-конференції генеральний директор "Укрпошти" Ігор Смілянський.

Читайте також"Укрпошта" назвала терміни комп'ютерній ютеризації сіл

«Два з половиною роки тому багато запитували, як можна навчити людей в "Укрпошті" посміхатися. За останній рік співробітники компанії на 21% частіше стали вітатися і прощатися з клієнтами. Це 100 відсотків. Ми збільшили цей показник з 50% до 71%. Але, я сподіваюся, що ми зможемо збільшувати цей показник», - сказав Смілянський.

Також, за його словами, у планах компанії за 2019 рік збільшити індекс лояльності клієнтів (NPS) на 25%.

«Ми починали з -33%, а закінчили 2018 рік на +14%», - сказав він.

Довідка УНІАН. «Укрпошта» входить до сфери управління Міністерства інфраструктури України і є національним оператором поштового зв'язку в країні. Підприємство надає понад 50 видів послуг через більш ніж 11 тис. відділень по всій Україні. Штат компанії налічує близько 76 тис. співробітників.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter