У 3 кварталі 2021 року доходи Київстар зросли на 11,9% завдяки збільшенню споживання абонентами цифрових послуг та швидкісного мобільного інтернету та збільшенню охоплення мережею 4G зв'язку. Так, використання мобільного інтернету на одного абонента збільшилося в середньому на 19,8% в порівнянні з 3 кварталом 2020, до 7 Гб. Також збільшилося використання послуг міжнародного роумінгу, в тому числі передачі даних. Кількість абонентів, які використовують послуги 4G, збільшилася на 31,9% в порівнянні з 3 кварталі 2020, до 11,6 млн. Загальна кількість абонентів мобільного зв'язку збільшилася на 1,8% в порівнянні з 3 кварталі 2020, до 26,3 млн.
Доходи від послуг фіксованого інтернету зросли на 14,5% завдяки збільшенню на 9,5% кількості клієнтів послуги "Домашній Інтернет". Загальна кількість клієнтів послуги в 3 кварталі 2021 досягла 1,18 млн.
Доходи від послуг для корпоративних і бізнес-клієнтів в 3 кварталі 2021 виросли на 12,5%, в порівнянні з 3 кварталі 2020, завдяки попиту на цифрові рішення, такі як хмарні технології, BigData, Microsoft Azure Stack та ін.
У 3 кварталі 2021 абоненти активно користувалися цифровими продуктами. Так, кількість абонентів, які використовують цифрові канали самообслуговування "Мій Київстар", збільшилася на 33,7% в порівнянні з 3 кварталі 2020. Кількість користувачів послуги Київстар ТБ зросла за той же період на 92,3%. Також збільшилася кількість користувачів мобільно-фінансових послуг ("Смарт Мані"), в результаті дохід від цих послуг в 3 кварталі 2021 виріс на 24% в порівнянні з попереднім кварталом 2021 року.
У 3 кварталі 2021 капітальні витрати Київстар збільшилися на 10,7% до 1,2 млрд грн у порівнянні з 3 кварталом 2020. Кошти були спрямовані на будівництво мереж 4G у віддалених і малонаселених районах і на покриття зв'язком 4g основних автомобільних трас міжнародного значення. Київстар також зробив черговий крок щодо поліпшення якості послуг, впровадивши технологію SON (self-organizing network). Це технологічне рішення в автоматичному режимі оптимізує роботу базових станцій мобільного зв'язку. У 3 кварталі 2021 року за результатами тестів у мобільному додатку Speedtest від Ookla Київстар був визнаний лідером у швидкості мобільного інтернету та території покриття мережі.
Компанія протягом 3 кварталі 2021 підтримувала заходи з боротьби з поширенням Covid. Так, завдяки цифровим можливостям, Київстар здійснював SMS інформування абонентів про доступність пунктів вакцинації в різних містах.
Київстар утримує лідерство серед телеком-операторів України за обсягами платежів до держбюджету. У 3 кварталі 2021 компанія сплатила податків і зборів на загальну суму понад 2,5 млрд грн.