Сервіс позиціонував себе як конкурента Netflix / Ілюстрація REUTERS

Стрімінговий сервіс Quibi, який позиціонував себе як конкурента Netflix, закривається через півроку після запуску.

Про це повідомляє Reuters.

Читайте такожGoogle посилює правила для розробників додатків

"Світ кардинально змінився з моменту запуску Quibi, і наша Автономна бізнес-модель більше не є життєздатною", — заявив засновник компанії Джеффрі Катценберг.

Причина закриття

У листі до співробітників Катценберг і СЕО компанії Мег Уітман відзначили, що невдача могла бути викликана або тим, що сама ідея була недостатньо сильною, щоб виправдати автономний потоковий сервіс, або через те, що вона була обрана невчасно.

"Наша невдача сталася не через відсутність спроб; ми розглянули та вичерпали всі доступні нам варіанти", - відзначили керівники компанії.

Зібрана сума

З 6 квітня цього року сервіс зібрав близько $1,8 млрд від голлівудських студій та інших інвесторів. За даними аналітичної компанії Apptopia, крім продажів реклами, з моменту запуску Quibi заробила $3,3 млн на підписці, при цьому з липня виручка має тенденцію до зниження.

Як зазначає видання, закриття Quibi підкреслює домінування великих відео-платформ на кшталт Netflix, Amazon Prime Video, Disney + і Apple TV + над більш дрібними стрімінговими сервісами.

Що таке Quibi

Сервіс Quibi запустився у квітні 2020 року. Сервіс передбачався для використання на смартфонах і пропонував користувачам розважальні відео та новини в епізодах тривалістю не більше 10 хвилин. Вартість підписки становила $5 з рекламою або $8 доларів на місяць без неї.

Музичний сервіс

15 липня 2020 року один з найпопулярніших у світі музичних стрімінгових сервісів Spotify був запущений в Україні.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram