Минулого року Audi, преміальний бренд німецького автоконцерну Volkswagen, представив флагманський електрокросовер e-tron, до якого в кінці цього року повинен приєднатися «брат-близнюк» Audi e-tron Sportback.
А на недавньому Женевському автосалоні 2019 інгольштадтці показали концептуальний електричний автомобіль Q4 e-tron, який разом з чотиридверним спортивним купе e-tron GT встане на конвеєр в кінці наступного року.
У свіжому інтерв'ю головний дизайнер Audi Марк Ліхте розповів про наступні моделі електромобілів, які плануються до випуску, пише itc.ua.
По-перше, бренд готує до випуску седан, який коштуватиме майже стільки ж, скільки Q4 e-tron. На жаль, офіційної інформації про ціни на Q4 e-tron поки немає.
«Будуть (електричні — ред.) позашляховики і спортивні моделі з малим дорожнім просвітом, аналогічні моделі E-tron GT, яка є нашим гало-каром (Halo Car, унікальний висококласний автомобіль, дуже дорогого бренду)», — сказав Ліхте, спілкуючись з журналістами Autocar.
Нарешті, в планах Audi є компактний седан розміру Audi A4 для конкуренції з Tesla Model 3, яка за неповний місяць (лютий) продажів в Європі стала найпопулярнішою моделлю свого класу, випередивши Audi A4, BMW 3 Series і Mercedes-Benz C-Class. Не вдаючись у подробиці, Марк Ліхте підтвердив, що розробка автомобіля йде повним ходом.
Відомо, що майбутня електрична версія Audi A4 буде побудована на фірмовій архітектурі PPE (Premium Platform Electric), створеній спільно Audi і Porsche. На цій же платформі створюється e-tron GT класу A6. Ось тільки вийде електричний седан класу Audi A4 не раніше 2023 року. Тобто, концепт-кар ми можемо побачити вже до 2021 року, а прем'єра серійної моделі відбудеться у 2022 році.
Audi одночасно веде розробку електричних моделей на різних платформах. Згадані e-tron і e-tron Sportback побудовані на адаптованій платформі Audi MLB, а Q4 E-tron — на платформі MEB, розробленій Volkswagen Group.