Ілюстрація REUTERS

В середу 17 квітня завершилось останнє перед сертифікацією технічне льотне випробування літаків Boeing 737 MAX з оновленим програмним забезпеченням

Читайте такожЗа катастрофу Boeing 737 MAX відповідальна нова комп'ютерна система MCAS - WSJ

Про це на своїй сторінці у Twitter повідомив директор авіабудівної корпорації Денніс Меленберг.

Відео дня

Він розповів, що пілоти провели 120 тестових польотів цих машин загальною тривалістю більш ніж 203 льотних години, використовуючи вдосконалену допоміжну систему маневрування MCAS (Maneuvering Characteristics Augmentation System), збій якої передував катастрофі літака цієї моделі в Ефіопії.

"Ми завершили офіційну технічне льотне випробування з оновленим програмним забезпеченням. Наші технічні та проектні керівники перебували на борту літака. Це був фінальний тестовий політ перед сертифікаційним польотом", - сказав Меленберг.

До цього представники Boeing в березні заявили про тимчасове припинення поставок літаків 737 MAX, а пізніше - про скорочення з середини квітня обсягів виробництва лайнерів цієї моделі.

Як повідомляв УНІАН, 10 березня в Ефіопії лише за шість хвилин після зльоту розбився пасажирський Boeing компанії Ethiopian Airlines, на борту якого перебувало 157 людей. Жодна з осіб на борту не вижила. Літак був однією з останніх розробок Boeing - Boeing 737 Max.