Toyota готує революційну батарею для електрокарів / фото ua.depositphotos.com

У Toyota заявили про розробку твердотільного акумулятора, який можна буде повністю зарядити всього за 15 хвилин.

Виробництво електрокарів з цією батареєю повинні почати у 2025-му, пише НВ.

Всупереч статусу аутсайдера на ринку повністю електричних авто, Toyota була однією з перших компаній, яка представила гібридну силову установку на початку 2000-х, а зараз активно інвестує у розвиток водневих паливних елементів.

Відео дня

Днями у компанії також заявили про розробку революційного твердотільного акумулятора для електрокарів, який можна буде повністю зарядити за 15 хвилин.

Читайте такожПопри коронавірус: Tesla несподівано збільшила виробництво електрокарів

Зараз більшість виробників використовують рідкі електроліти для батарей своїх електрокарів, що вважається менш ефективним і безпечним, ніж твердотільні акумулятори.

Досі ніхто не міг підготувати робочу версію такої батареї, яка могла б комфортно використовуватися у звичайних умовах.

Першою компанією з електромобілями на ефективних твердотільних акумуляторах може стати саме Toyota: інженери японської компанії розробили комірку такої батареї у формі невеликих пластин, які ізольовані у спеціальний мішечок і зібрані в окремі модулі.

Як електроліт тут використовується сірка, яка, за словами авторів розробки, більш ефективно переносить іони літію між негативно і позитивно зарядженими електродами.

Крім повної зарядки у 15 хвилин, така батарея повинна забезпечити високу питому щільність енергії, запас ходу, тривалий термін експлуатації, безпеку і можливість експлуатації в екстремальних температурах.

Всі перераховані аспекти є ключовими проблемами діючих акумуляторних батарей для електрокарів на основі рідких електролітів.

Читайте такожOpel офіційно представив серійний електрокросовер Opel Mokka (відео)

Ключовою проблемою створення таких батарей залишається налагодження масштабного виробництво самого електроліту і нових комірців, які потрібно буде зберігати у спеціальних умовах вологості повітря.

Toyota розробляла нові батареї з іншою японською компанією Panasonic, яка також є постачальником акумуляторів для Tesla. Технологію планували представити на Олімпійський іграх у Японії влітку 2020-го, але літню олімпіаду у цьому році перенесли на 2021-й.

У компанії говорять, що обмежене виробництво нових твердотільних акумуляторів почнеться у 2025-му, а поки вони встановлені тільки на деяких концепт-карах Toyota.