Ілюстрація REUTERS

Tesla та Panasonic знову сіли за стіл переговорів, а предметом для обговорення стали потенційні плани з розширення виробничих потужностей Gigafactory 1. Факт цих переговорів у недавньому звіті з інвесторами підтвердив фінансовий директор Panasonic Умэда Хірокадзу.

Читайте такожСтало відомо, де можуть побудувати завод Tesla для виробництва пікапів Cybertruck

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Відео дня

"Ми спостерігаємо високий попит з боку Tesla, що перевищує поточні можливості заводу в Неваді, складові 35 ГВт-год на рік. І прямо зараз ми ведемо переговори про розширення виробництва", - цитує джерело слова фінансового директора.

Відзначається, що Panasonic є давнім партнером Tesla і співвласником заводу Gigafactory 1 в Неваді, але в останні роки відносини між компаніями ускладнилися, не в останню чергу через виробничі проблеми з Tesla Model 3.

Минулого року Panasonic відмовилася від додаткових інвестицій на суму до 1,3 мільярда доларів у розширення потужностей заводу Gigafactory 1 до 54 ГВт-год й від планів з будівництва нового акумуляторного заводу для Tesla в Китаї. Компанія Ілона Маска знайшла нових партнерів у особі південнокорейської компанії LG Chem та китайської CATL. Але труднощі з Model 3, як відомо, залишилися далеко позаду, і Panasonic, яка нещодавно відмовилася від співпраці з Gigafactory 2 в Буффало, судячи з усього, знову відкрита до переговорів з Tesla.

Будівництво Gigafactory 1 в Неваді почалося у 2014 році, відкрили завод у 2016-му році, а через рік там почалося серійне виробництво акумуляторів. До четвертого кварталу 2019 року підприємство було збитковим, але ось вже два квартали поспіль на тлі стійкого попиту на автомобілі Tesla завод залишається прибутковим, як і сама компанія Tesla - в минулому кварталі чистий прибуток компанії становив 105 мільйонів доларів. План Tesla з постачання автомобілів на весь 2020 рік становить 500 тисяч машин і очікується, що цього року компанія вперше покаже прибуток за підсумками всього року.