Returnal вийшов 30 квітня на PS5 / скріншот

Розробники Returnal все ще не вирішили, як виглядатиме система збережень у грі.

Читайте такожКосмос не прощає помилок. Огляд грибаЗа словами Мікаеля Хаварі, директора з маркетингу студії Housemarque, відсутність збережень в Returnal було виправдано концепцією часової петлі, коли гравцям доводилося б починати забіг заново після кожної смерті, передає видання VGC.

Розробники сподівалися, що гравці налаштовуватимуться на хардкор, заходячи в Returnal. Однак саме через відсутність збережень на гру посипалася критика. Багато користувачів на агрегаторі Metacritic почали навіть змінювати свої оцінки на нижчі, щоб достукатися до розробників.

"Я знизив свою оцінку з 9 до 4. Ця гра марнує ваш час без функції збереження або чекпоінтів", – написав користувач під ніком Lonejumper23.

У підсумку розробники прислухалися до думки користувачів, але поки ще не визначилися, як саме вони додадуть збереження в гру, щоб не порушити основну концепцію.

"Поки ми не визначилися з наступним кроком і не знаємо, як все буде виглядати. Тому складно оголошувати про щось, оскільки різні люди очікують різних рішень", – зазначив директор з маркетингу Housemarque.

Варто також зазначити, що автори передбачили у Returnal кілька інших варіантів збережень, які дозволяють не втрачати прогрес після смерті, однак вони не допомагають, якщо просто вимкнути гру. В такому випадку забіг і дослідження конкретної локації доведеться починати заново.

Нагадаємо, на Metacritic гра отримала 86 балів від критиків та 7,3 бала від користувачів. Returnal вийшла 30 квітня, і при цьому примудрилася потрапити на 3 і 4 місце у чарті найбільш завантажуваних ігор за місяць в американському та європейському PS Store відповідно.

Підписуйтесь на канал УНІАН Ігри в Telegram