Returnal вийшов 30 квітня на PS5 / скріншот

Розробники Returnal все ще не вирішили, як виглядатиме система збережень у грі.

Читайте такожКосмос не прощає помилок. Огляд грибаЗа словами Мікаеля Хаварі, директора з маркетингу студії Housemarque, відсутність збережень в Returnal було виправдано концепцією часової петлі, коли гравцям доводилося б починати забіг заново після кожної смерті, передає видання VGC.

Розробники сподівалися, що гравці налаштовуватимуться на хардкор, заходячи в Returnal. Однак саме через відсутність збережень на гру посипалася критика. Багато користувачів на агрегаторі Metacritic почали навіть змінювати свої оцінки на нижчі, щоб достукатися до розробників.

Відео дня

"Я знизив свою оцінку з 9 до 4. Ця гра марнує ваш час без функції збереження або чекпоінтів", – написав користувач під ніком Lonejumper23.

У підсумку розробники прислухалися до думки користувачів, але поки ще не визначилися, як саме вони додадуть збереження в гру, щоб не порушити основну концепцію.

"Поки ми не визначилися з наступним кроком і не знаємо, як все буде виглядати. Тому складно оголошувати про щось, оскільки різні люди очікують різних рішень", – зазначив директор з маркетингу Housemarque.

Варто також зазначити, що автори передбачили у Returnal кілька інших варіантів збережень, які дозволяють не втрачати прогрес після смерті, однак вони не допомагають, якщо просто вимкнути гру. В такому випадку забіг і дослідження конкретної локації доведеться починати заново.

Нагадаємо, на Metacritic гра отримала 86 балів від критиків та 7,3 бала від користувачів. Returnal вийшла 30 квітня, і при цьому примудрилася потрапити на 3 і 4 місце у чарті найбільш завантажуваних ігор за місяць в американському та європейському PS Store відповідно.