
Інсайдер Кріс Дрінг заявив, що Xbox називає Game Pass прибутковим, не беручи до уваги витрати на розробку власних ААА-проектів.
Як він написав у X, у прибутковість підписки закладаються лише виплати стороннім студіям, маркетинг і технічне обслуговування, а витрати на first-party ігри та втрати від втрачених продажів просто ігноруються:
"Якби студії Xbox отримували компенсацію за втрачену виручку, сумніваюся, що сервіс взагалі вважався б прибутковим".
Пізніше він уточнив, що з ним зв'язалися джерела, які запевняють: Game Pass залишається прибутковим навіть з урахуванням усіх витрат. Але жодних конкретних даних не навів.
Microsoft уже неодноразово підкреслювала, що хоче збільшити аудиторію Game Pass втричі до 2030 року. Такої ж думки одна із засновниць Xbox Лора Фраєр. Вона вважає, що компанія піде з ринку консолей і повністю зосередиться на Game Pass.
Але деякі розробники вже незадоволені такою стратегією. Нещодавно творець Dishonored Рафаель Колантоніо і розробник Baldur's Gate 3 Майкл Доус сильно розкритикували Game Pass, заявивши, що підписка шкодить продажам усіх ігор.