НСЗУ пояснили, коли COVID-сертифікат може не генеруватись / фото УНІАН, В'ячеслав Ратинський

У Національній службі здоров’я роз’яснили, чому може не генеруватись COVID-сертифікат.

Як зазначається у повідомленні НСЗУ в Telegram, іноді в електронній системі охорони здоров’я трапляється дублювання медичних карт.

"Наприклад, коли медпрацівники замість того, щоб оновити інформацію в актуальній карті, реєструють людину як нового пацієнта і створюють дублікат. Скажімо, пацієнт до 14 років був зареєстрований у системі за свідоцтвом про народження, потім отримав паспорт, і лікар вніс про нього дані як про нового пацієнта", - зазначили у НСЗУ.

Відео дня

Читайте такожУ НСЗУ пояснили, що робити, якщо не підтягується сертифікат про вакцинацію після зміни прізвища

Під час вакцинації медичний працівник може випадково внести запис про щеплення до неактуальної або дубльованої карти, і в результаті в пацієнта не генерується COVID-сертифікат.

У НСЗУ інформують, що пацієнту слід переконатись, що його дані справді внесли в неактуальну карту. Це можна зробити у сімейного лікаря або оператора контакт-центру НСЗУ за номером 16-77.

"Потрібно подати офіційне звернення в довільній формі до НСЗУ про об'єднання реєстраційних даних. Слід зазначити актуальний номер паспорта та ІПН. Копії цих документів потрібно додати до звернення", - зазначили у службі.

Документи можна відправити електронною поштою - info@nszu.gov.ua.

Вас також можуть зацікавити новини