REUTERS

Китайські вчені вперше ввели в людський організм клітини з генами, модифікованими системою CRISPR/Cas9. Це було зроблено в рамках експерименту по лікуванню агресивного раку, повідомляє журнал Nature.

Дослідники вилучили імунні клітини (T-лімфоцити) з крові пацієнта, ураженого метастазуючим раком легенів, а потім використовували CRISPR–технологію для відключення гена, що кодує білок PD-1. Останній, як було показано, пригнічує імунітет, сприяючи зростанню пухлини. Вчені культивували відредаговані клітини, збільшивши їхню кількість, а потім ввели їх назад в організм людини. В подальшому лікарі будуть відслідковувати стан випробуваного, щоб з'ясувати, чи допоможе генна терапія впоратися з хворобою.