Клієнти скаржаться на умови обслуговування в "ПриватБанку" / фото УНІАН

Ще один клієнт поскаржився на умови обслуговування в "ПриватБанку", розповівши, як отримав мізерну компенсацію за своєю страховкою в цій фінустанові.

Про це йдеться в коментарі на сайті "Мінфін".

Що сталося

Чоловік розповів, що був застрахований в "Приваті" в рамках послуги "Захист на кожен день", в рамках якої надається фінансова допомога в разі настання страхового випадку. Він покривається на суму до 50 тисяч гривень.

"Отримав травму компресійний перелом хребта, множинні забої, набряк кісткового мозку та ін. Лікарняний відразу на три місяці. "ПриватБанк" виплатив страховку 149 грн. 25коп. Величезне спасибі за допомогу, щоб я без вас робив. Починають відмазки це не ми страхуємо. А дзвінки з умовляннями щодо страхування та обіцянки золотих гір чомусь здійснюють оператори "Приватбанку". Не рекомендую страхування в "ПриватБанку" і взагалі "ПриватБанк" в цілому!",- емоційно написав клієнт.

Реакція банку

Представник "Привату" відреагував на відгук клієнта, підтвердивши, що банк дійсно не є страховим агентом, а лише надає сервіс. З його допомогою можна укласти договір і зручно проводити оплату за страховку. Рішення про виплату компенсації - за страховою компанією, додали в "ПриватБанку".

Читайте такожУ "ПриватБанку" з'явилися обмеження на кількість грошових переказів: кого торкнуться нові правила

"На жаль, для повної виплати ви надали не всі документи. Вами було надано лише довідку по забою поперекового відділу, відповідно страхова компанія здійснила виплату за термін лікування. Наші партнери готові переглянути рішення стосовно виплати, якщо ви надасте документи в повному обсязі, а саме потрібно додати довідку по перелому хребця", - зазначили у фінустанові.

скріншот

Скарги клієнтів на "ПриватБанк"

Раніше клієнтка "ПриватБанку" з міста Коростень Житомирської області поскаржилася, що фінустанова розірвала з нею договір без пояснення причини.

В іншому випадку клієнт "Приватбанку" залишився незадоволений банком після того, як був атакований колекторами через "борг" у 69 гривень.

Ще один відвідувач відділення "ПриватБанку" заявив про шахрайство його співробітниці