Страховики покращили свою роботу \ Фото прес-служби Інго

За показниками діяльності страхових компаній-членів МТСБУ за результатами IV кварталу 2019 року страховики стали швидше врегульовувати вимоги та покращили якість роботи.

Читайте такожСтраховики планують відновити роботу в Координаційній раді МТСБУ

Як йдеться в повідомленні на сайті МТСБУ, за цей період страховики ОСЦПВ уклали понад 1,9 млн договорів, загальна сума страхових платежів за якими склала майже 1,4 млрд грн. Врегульовано майже 38,8 тис. вимог постраждалих в ДТП, за якими сплачено страхових відшкодувань на загальну суму майже 705,2 млн грн.

Відео дня

За кількістю укладених договорів і сумою премій за договорами ОСЦПВ лідерські позиції посідають НАСК «ОРАНТА», СГ «ТАС» та СК «УПСК», за сумою виплат – СГ «ТАС», НАСК «ОРАНТА» та СК «Ю.Ес.Ай.».

Середній строк врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну, склав 70 днів (для вимог, врегульованих у строк до 365 днів), суттєво скоротившись (на 7 днів) у порівнянні з III кварталом 2019 року. В межах системи прямого врегулювання збитків середній строк отримання виплати становить 47 днів, зменшившись на 12 днів. Загалом, протягом 2019 року цей показник щоквартально знижувався. Частка звернень за відшкодуванням, що врегульовані у строк до 60 днів, склала майже 62,7%, до 90 днів – 75,1%, до 120 днів -81,7%.

МТСБУ протягом IV кварталу 2019 року отримало 353 скарги від потерпілих та страхувальників на дії страхових компаній, що на 47 скарг менше, ніж у III кварталі. Рівень скарг демонструє стабільний тренд до зменшення: за підсумками III кварталу 2019 року він становив 1,21%, тоді як у IV кварталі знизився до 0,93%.

Згідно з графічним інформером «світлофор» за IV квартал 2019 року, 24 страховики отримали найвищу («зелену») оцінку за всіма трьома показниками, як і у попередньому кварталі. Жодна страхова компанія не отримала «червоного світла» за показником «Загальна оцінка діяльності страховика», чотири страховики мають за цим показником «жовтий» колір світлофору.

Лише 4 страховики (на один менше, ніж у III кварталі 2019 року) отримали незадовільну оцінку за показником «Якість врегулювання збитків», стільки ж – за показником «Рівень скарг від потерпілих та страхувальників» (у обидвох випадках кількість незадовільних оцінок на одну менше, ніж у III кварталі 2019 року).

Як зазначив гендиректор МТСБУ Володимир Шевченко, підсумки роботи страховиків у IV кварталі минулого року позитивні. "Ми спостерігаємо всебічне покращення показників, що характеризують якість врегулювання та сервісу страхових компаній: скочення строків врегулювання, зменшення кількості та рівня скарг. Зараз, у кризовий період, пов’язаний з епідемією коронавірусу COVID-19, важливо дати споживачам страхових послуг розуміння, що вони мають підстави для довіри страховикам ОСЦПВ. Страхові компанії докладуть зусиль, аби своєчасно виконати зобов’язання перед постраждалими, не наражаючи їх на небезпеку для здоров’я", - сказав Шевченко.