23-59.ua

IT-фахівці міжнародної компанії ESET – розробника антивірусного програмного забезпечення і експерта в області кібербезпеки – дали поради, як захистити акаунти в соціальних мережах від злому і крадіжки персональної інформації.

«У зв'язку з активним використанням соцмереж і зберіганням великої кількості конфіденційних даних на особистих сторінках акаунти користувачів стають популярною ціллю для зловмисників... зокрема, нещодавно група кіберзлочинців OurMine отримала доступ до офіційних аккаунтів футбольного клубу «Барселона» у Twitter – зловмисники зламали сторінку з допомогою викрадених облікових даних. На жаль, такі випадки не рідкість», - повідомили в компанії ESET.

За даними IT-фахівців, більшість подібних атак стають можливі через те, що користувачі використовують слабкі паролі і однакові ключі для входу в різні облікові записи. Так, зловмисники, як правило, здійснюють атаки методом повного перебору, який дозволяє швидко зламати навіть довгі паролі за кілька хвилин. Крім того, кіберзлочинці можуть використовувати шкідливі програми для зчитування натискань клавіш на клавіатурі.

Відео дня

Тому користувачам варто використовувати довгі паролі, які містять в собі як цифри, так і маловідомі фрази і символи, – чим більше знаків містить пароль, тим важче його підібрати.

Іншим способом захисту аккаунта, за даними експертів ESET, є використання менеджера паролів, який допомагає створювати нові комбінації для входу і запам'ятовувати вже існуючі, а також зберігати дані банківської картки.

Як повідомляють в ESET, інший спосіб мінімізації ризиків зламу акаунтів – використання двофакторної аутентифікації. Як правило, програми двофакторної аутентифікації для підтвердження особи користувача використовують SMS-коди, повідомлення на електронну пошту і біометричні дані, такі як відбитки пальців або сканування обличчя.

«Більшості масштабних атак можна уникнути завдяки системі двофакторної аутентифікації на пристроях, оскільки зловмисники не зможуть отримати доступ до персональних даних, навіть у разі зараження пристрою за допомогою шкідливого ПО і викрадення пароля», - пояснюють IT-фахівці.

IT-експерти радять користувачам регулярно перевіряти електронну пошту на наявність листів про підозрілі спроби входу і остерігатися підозрілих посилань, при переході на які можна за неуважності завантажити на пристрій шкідливе програмне забезпечення.

У компанії ESET рекомендують користувачам з обережністю відкривати різні посилання в соцмережах, особливо з такими скороченнями як Bitly або Hootsuite.

«Будьте обережні з посиланнями в повідомленнях електронної пошти, які відправляються нібито від імені соціальної мережі або іншого відомого джерела. У випадках переходу на підозрілу сторінку, яка здається недоречною, рекомендується швидко закрити вкладку браузера і ні в якому разі не натискати ніяких кнопок на цій сторінці. Таким чином можуть здійснюватися атаки виду «клікджекінг», під час яких зловмисники використовують приховані елементи на веб-сторінках для маніпуляції діями користувача і подальшого отримання доступу до його даних», - додали IT-експерти.

Також фахівці з кібербезпеки радять користувачам публікувати менше особистої інформації, яку вони можуть використовувати в своїх цілях, і використовувати надійні антивірусні програми.

«Спеціалісти ESET рекомендують завантажити надійне рішення ESET Smart Security Premium для захисту від різних шкідливих програм, програм-вимагачів та спам-повідомлень. Крім того, цей продукт допоможе забезпечити захист облікових записів за допомогою функції «Управління паролями», яка допоможе створювати складні ключові фрази та автоматично заповнювати форми на веб-сайтах», - повідомили IT-експерти.

Як повідомляв УНІАН, за даними ESET, в Україні щодня фіксується близько 300 тис. нових кіберзагроз для інформаційної безпеки. При цьому, знайти хакерів-зловмисників вкрай складно, компаніям залишається лише проводити щохвилинні моніторинги на предмет виявлення кіберзагроз з метою їх подальшого блокування.

Компанія ESET – провідний розробник рішень в області комп'ютерної безпеки та експерт у сфері ІТ-безпеки. Компанія була заснована в 1992 році в Словаччині і на сьогодні представлена більш ніж в 180 країнах світу.