REUTERS

MasterCard восени поточного року почне тестування нової системи, яка дозволить оплачувати покупки в інтернеті за допомогою селфі. Про це повідомляє The New York Post.

Програмне забезпечення для розпізнавання особи отримало назву ID Check. Воно було створене MasterCard в партнерстві з Google, Apple і Samsung. У першому тестуванні візьмуть участь 500 власників карток, передає Lenta.ru.

Для користування послугою потрібно встановити спеціальну програму, за допомогою якої і буде здійснено процес зчитування біометричних даних особи або відбитка пальця. У випадку з селфі для аутентифікації користувача також потрібно моргнути перед камерою. Це потрібно для того, щоб ніхто не зміг підставити замість обличчя, наприклад, фотографію.

Відео дня

Читайте такожВ Японії створили прилад для дистанційного отримання відбитків пальців

Після сканування система переводить зображення в машинний код, далі кешує його та порівнює отримані дані з тими, що зберігаються на серверах компанії. MasterCard запевняє, що зберігатиме не фотографії, зроблені користувачами, а лише їх алгоритми.

«Нове покоління дуже захоплюється селфі. Я думаю, що вони вважатимуть цю ідею класною. Вони будуть активно користуватися такою послугою», — сказав в інтерв'ю CNN Аджей Бала, який відповідальний за розробку інноваційного рішення.

У MasterCard вважають, що така технологія безпечніша: паролі потребують запам'ятовування, до того ж, їх легко вкрасти.

Зараз власники карт використовують код, який вводиться при оплаті покупок онлайн. За допомогою такого захисту в 2014 році було проведено більше трьох мільярдів транзакцій, зазначає компанія.

MasterCard планує глобально розширити проект наступного року. У планах також запуск авторизації платежів за допомогою системи розпізнавання голосу і серцебиття.

Читайте такожБританський банк тестує систему ідентифікації клієнтів за ритмом серця

Раніше в березні на конференції CeBit в Ганновері засновник Alibaba Джек Ма продемонстрував принцип роботи схожої платіжної технології. Тоді Ма за допомогою селфі здійснив покупку товару в інтернеті прямо зі сцени. Очікується, що широке поширення послуга компанії отримає в 2017 році.

У цьому тренді також помітну роль зіграла Apple. У 2013 році вийшла модель iPhone 5S, оснащена сканером відбитків пальців. Його можна використовувати як для розблокування пристрою, так і для онлайн-шопінгу.