DualSense - контролер консолі нового покоління PlayStation 5 / blog.playstation.com

Компанія Sony випустила глобальний ролик, присвячений ігровій консолі нового покоління PlayStation 5. Разом з цим багато розробників ексклюзивних ігор PlayStation розповіли про особливості геймпада PS5, який отримав назву DualSense.

Про це розробники повідомили в офіційному блозі PlayStation.

Трейлер PlayStation 5

Розробники поділилися інформацією про те, як вони будуть застосовувати нові функції DualSense у своїх іграх. Зокрема, мова йшла про поліпшену вібрацію та систему тактильного зворотного зв'язку.

Spider-Man: Miles Morales

Spider-Man: Miles Morales вийде в кінці 2020 року / blog.playstation.com

Креативний директор Marvel's Spider-Man: Miles Morales, Брайан Хортон, пояснив, як буде використовуватися тактильний зворотний зв'язок в новій грі про Людину-павука.

"Точність тактильного зворотного зв'язку дозволить нам давати підказки гравцю про те, звідки чекати атаку. З якого боку вібрує геймпад, з того боку ворог атакує. Ще ми зможемо дати відчути здатності героя. Наприклад, коли ви утримуєте відповідну кнопку, щоб нанести "Удар Венома", ви відчуваєте, біоелектричний заряд Людини-павука, який слабо потріскує з лівого боку контролера і досягає кульмінації з правого боку при ударі ", - розповів Брайан Хортон.

Ghostwire: Tokyo

Ghostwire: Tokyo / blog.playstation.com

Геймдиректор гри Ghostwire: Tokyo, Кендзі Кімура, розповів, що буде використовувати нові функції DualSense, щоб дати гравцям відчути віддачу від зброї.

"Адаптивні тригери контролера DualSense в Ghostwire: Tokyo слугуватимуть певним спусковим гачком (для пострілу чи інших дій), а також з їх допомогою ми зможемо фізично втілити в життя віддачу зброї. Ми також шукаємо можливості застосування адаптивних тригерів, щоб повідомляти про набрану енергію або про баланс сил і навіть передавати відчуття накопичення заряду або енергії. На відміну від простої вібрації, властивою минулим поколінням ігор, функція тактильної віддачі відкриває більш широкий діапазон сили вібрації: від найпотужнішої до легкої. Так гравці зможуть відчути все до найдрібніших деталей. Змінився не тільки рівень сили вібрації, а й наш підхід до реалізації даної функції: тепер ми зможемо міняти віддачу в іграх на різних її етапах ", - зазначив Кендзі Кімура.

Deathloop

Deathloop - шутер про часові петлі / blog.playstation.com

Режисер шутера Deathloop, Дінга Бакаб, теж буде використовувати особливості DualSense для зброї, але зовсім в інших цілях.

"Deathloop - шутер від першої особи, і в таких іграх дуже важливо показати, чим одна зброя відрізняється від іншої. Мені подобається, що ці тригери дозволять нам фізично повідомляти гравцеві про перегрів зброї ще до завантаження відповідної анімації. Ви дізнаєтеся, що пора дати гарматі трохи охолонути », - режисер Deathloop.

Ремейк Demon's Souls

Ремейк культової Demon's Souls / blog.playstation.com

А ось в рімейку Demon's Souls немає вогнепала, однак є мечі і магія. І нові можливості контролера PlayStation 5, за словами творчого директора SIE Japan Studio, допоможуть відчути все це власними руками.

"Завдяки можливостям тактильної віддачі ви зможете відчути навіть найлегший подув вітру після замаху для удару або накладення закляття. Ви пізнаєте всю жорсткість блокування ударів. Додаткова сенсорна віддача на контролері дозволить вам усвідомити успішність вашої атаки і краще розрахувати час для захисту, щоб ви могли діяти швидше і продуктивніше. Ми зможемо передати фізичні відчуття навіть від простого натискання важеля, що відчиняє ворота. Однією тільки вібрацією на контролері такого не доб'єшся. Вона не змогла б передати відчуття жорсткості від ударів або силу магії в ваших руках ", - Гевін Мур, творчий директор SIE Japan Studio.

Gran Turismo 7

Легендарна гоночна серія Gran Turismo / blog.playstation.com

"Думаю, адаптивні тригери найкраще зможуть продемонструвати принцип роботи антиблокувальної гальмівної системи (АГС) під час натискання гальма в грі Gran Turismo 7. Зазвичай, коли водій тисне на гальмо, АГС спускає гальмівний тиск з певними проміжками. Адаптивні тригери відмінно підійдуть для відтворення відчуття натискання педалі, щоб гравці змогли побачити взаємозв'язок між натисканням на педаль гальма і гальмуванням. Навідміну від вібрації, яку ми використовували раніше, тактильна віддача має куди більший діапазон частоти вібрації. А тому, тепер можна подовгу комбінувати звуковий та тактильний супровід для втілення в життя реалістичності », - заявив президент студії Polyphony Digital, Кадзунорі Ямаучи.

Ratchet & Clank: Rift Apart

Платформер Ratchet & Clank: Rift Apart / playstation.com

"Натисніть на тригер, щоб вистрілити з одного дула дробовика, і ви відчуєте опір на півдорозі. Хочете вистрілити так, щоб напевно розправитися з ворогом? Тоді протискуєте тригер до кінця, як тільки відчуєте опір, і ви вистрілите одразу подвійним зарядом", - заявив Маркус Сміт, творчий директор студії Insomniac.

Нагадаємо, консоль PlayStation 5 надійде у продаж наприкінці 2020 року. Очікується, що реліз відбудеться в листопаді, проте Sony ще не встановила точну дату.