Судновласник не виконав свою обіцянку / Фото УНІАН

Судновласник ще не прибрав танкер «Делфі» (Delfi), що зазнав катастрофи біля узбережжя Одеси у листопаді 2019 року.

Як передає кореспондент УНІАН, дане питання сьогодні обговорювалося на засіданні робочої групи з ліквідації наслідків аварії цього танкера. На даний захід були запрошені портовики, екологи і представник судновласника, який не з'явився.

Як зазначалося, раніше він обіцяв до кінця січня прибрати судно з пляжу «Дельфін», де знаходиться вже кілька місяців. Однак будь-яких конкретних дій в даному напрямку не зробив.

Відео дня

Водночас, голова Одеської ОДА Максим Куций заявив, що поки судновласник офіційно не відмовиться прибрати танкер, представники влади не можуть це зробити своїми силами.

В ході наради фахівці дійшли висновку, що до кінця січня судновласник повинен надати свої пропозиції щодо звільнення узбережжя Одеси від судна. Якщо цього не станеться, влада зробить це самостійно.

Читайте такожУ справі про аварію біля берегів Одеси танкера поки немає підозрюваних – поліція

Розглядається два варіанти: закрити пробоїни в корпусі, відкачати з нього воду і відбуксирувати в певне місце. На такі роботи необхідно до 25 млн грн, а за часом це займе близько півтора місяця. Другий варіант - розрізати судно на частини прямо на місці. На ці заходи необхідно ще більше часу і приблизно такі самі витрати.

Як повідомляв УНІАН, у Чорному морі біля Одеси зазнав аварії танкер «Делфі» з трьома українцями на борту. Танкер подав сигнал лиха ще ввечері 20 листопада, коли потрапив в зону нагляду морського порту «Південний» (Одеська обл.). Пізніше в результаті негоди його віднесло до пляжу «Дельфін» в Одесі. За даними Адміністрації морпортів, цей танкер був без вантажу. Водолази евакуювали трьох членів екіпажу, які були знесилені і сильно замерзли.

Читайте такожТанкер «Делфі», що зазнав аварії біля Одеси, може бути відбуксований і відремонтований

Унаслідок аварії танкера виникло забруднення узбережжя. Зокрема, за інформацією в. о. голови Держекоінспекції України Єгора Фірсова, гранично допустимі норми були завищені в 157 разів, пізніше в мерії заявили, що рівень забруднення значно знизився. Навколо танкера встановлені спеціальні бонові загородження.

Також з'ясувалося, що у танкера були проблеми з судновими документами. Як одна з версій обговорювалася можливість його участі в незаконній дозаправки судів. Але Держприкордонслужба даний факт не підтвердила.