Відомий український автогонщик-дрифтер Дмитро Іллюк блискавично виступив на черговому етапі європейського чемпіонату Drift Kings International Drift Series в Угорщині та отримав срібло і бронзу в двох дисциплінах. 

Про змагання, авто, любов до швидкості та оливу поговорили з Дмитром між стартами на світових змаганнях.

Дмитре, розкажи, чи правда, що цей трек неодноразово ставав доленосним в твоїй спортивній кар’єрі?

Так, це правда, адже саме на цьому треку в 2010 році відбувся мій дебют на міжнародних змаганнях, а в 2012 році я став чемпіоном Східної Європи також тут, в Угорщині. Тож цей трек дійсно має особливе значення для мене.

Як змінилися умови участі у зв’язку із карантином? Чи сподобалася організація змагань після такого великого "пандемічного" розриву, адже рік не проводилися світові змагання з дрифту?

Організація змагань, як і раніше, на високому рівні. Не дивлячись на карантинні обмеження, які, доречи, в Угорщині, доволі м’які. Близько 20000 осіб відвідали захід за три стартові дні. Близько 120 екіпажів стартували на змаганнях  в загальному переліку цього року, тож, на мою думку - це наймасштабніший авто-захід 2021 року в Європі.

Дмитре, в цьому сезоні тобі не щастило, кілька змагань поспіль автівки ламалися на змаганнях. Тепер команді, як видно вдалося вирішити всі технічні проблеми?

Так сезон 2021 не весь "як по маслу" (сміється), хоча з найкращою оливою! Так, багато чого довелося корегувати для виправлення ситуації. Ми отримали нові японські шини Valino Pergea 08rs, що збільшило зчіпні властивості з покриттям і сприяло виведенню автівки на недосяжну для  конкурентів швидкість. Однак, в той же час, зросли навантаження на трансмісію. Через це в попередніх івентах обрізало фланці редуктора, а у гонці в Ризі первинний вал коробки. Зараз ці елементи вже замінені на посилені. Ще встановили новий вал, з голландської фабрики Drenth. Останнє придбання - особливі фланці редуктора. Їх виготовлено у Запоріжжі, на заводі Toropov Sport Transmission. Тож автівку піднімали всім світом.

Ти вже згадав про моторну оливу українського виробництва під брендом Yuko, на якій відтепер їздиш і бренд якої є твоїм спонсором з початку сезону. Як показує себе продукт під час змагань? Адже раніше ти багато років поспіль їздив на Motul?

Так, олива Yuko RACING SYNT 10W-60 - це продукт, який дійсно було виготовлено запорізьким заводом за моїм запитом під потреби спортивних авто. "Юкойл" не просто мій спонсор, а частина команди, адже від оливи в автоспорті насправді багато залежить.  Відкатавши вже не одні змагання в цьому сезоні, можу підтвердити, що олива Yuko показала себе чудово і перевершила всі мої очікування. Автоспорт сповнений навантажень і поломок, буває що лопаються  ущільнювальні кільця, злітають ремені систем сухого картера, пробиваються радіатори і магістралі тиску в т. ч. і оливи. Мотори інспектуються після кожної гонки. Результати приголомшливі! Вкладиші в кінці сезону досі як нові. З огляду на потужність близько 1400 сил, і 8000 обертів робочого діапазону, можу сказати  - наша колаборація з Yuko народила гідний продукт, яким вже цікавляться гонщики в усьому світі!

Які плани, що попереду?

Попереду тільки перемоги! Важка праця всієї команди, тренування, змагання! Готуємося до нових стартів в Україні та за кордоном!

Ольга Гречко