Столична влада ввела ряд нових правил для електросамокатів / фото УНІАН

У Києві встановили максимальну швидкість для користувачів електросамокатів - 20 км/год.

Як повідомляє міська держадміністрація, це врегульовано підписаним сьогодні меморандумом про співпрацю влади столиці з операторами послуг прокату електросамокатів.

Зазначається, що від міста документ підписав заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Костянтин Усов. З іншої сторони меморандум підписали представники всіх семи компаній, що надають послуги прокату електросамокатів.

Відео дня

За словами Усова, уже зараз вулицями Києва їздить майже 4 тисячі прокатних електросамокатів, і до кінця року їх кількість може сягнути до 7 тисяч. При цьому питання їхнього використання не врегульовано на державному законодавчому рівні. Тому місто ініціювало підписання меморандуму, згідно з яким оператори беруть на себе певні зобов’язання та приймають запропоновані містом правила.

Читайте такожВ Україні водіям моноколес та електросамокатів можуть заборонити їздити тротуарами

Зокрема, за словами Усова, серед головних обмежень, встановлених меморандумом, – зменшення максимальної швидкості з 30-35 км/год до 20 км/год, а у спеціально визначених (зелених, пішохідних та історичних) зонах швидкість має сягати не більше 14 км/год.

"Окрім цього, запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб’єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки та оборони", – додав заступник голови КМДА.

Також, за його словами, буде запроваджено спеціальний перелік зон, де програмним методом забороняється пересування самокатів. На під’їзді до цих зон самокат буде вимикатися. Серед таких – Пейзажна алея, пішохідна частина вулиці Сагайдачного, деякі релігійні та чутливі зони, наприклад, кладовища, а також частина зон навколо будівель органів державної влади.

"Крім того, ми впорядковуємо точки ранкового старту. 1025 точок будуть у всіх районах Києва на чітко затверджених паркомісцях на 5 і 10 самокатів. І лише з них самокати мають стартувати. Таким чином у місті вирішиться проблема, коли після підзарядки зранку вони стоять деінде", – повідомив Усов.

Він також додав, що одним із важливих пунктів меморандуму є зобов’язання операторів страхувати кожного користувача на випадок нещасних випадків і травм при використанні самокату. Поліс має покривати витрати на медичну допомогу та лікування, а також шкоду, завдану майну третіх осіб, – із покриттям від 100 тис. грн.

Читайте такожСервіс Bolt почав додавати зупинки маршрут руху

"Щоб такі пригоди було легше ідентифікувати, на кожний самокат з обох боків має наноситись спеціальний номер у форматі літери та трьох цифр. Це дозволить людям скаржитися адресно, передавати інформацію так, щоб ідентифікувати порушників було легше", – зазначив Усов.

За його словами, меморандум буде діяти, доки Верховна Рада не ухвалить закон, який визначатиме статус і порядок діяльності електросамокатів та інших засобів електромобільності.

Раніше УНІАН розповідав, як в Україні працює оренда електросамокатів та які загрози таїть в собі безневинна розвага.

Вас можуть зацікавити наступні новини: