В АТБ відреагували на чергову спробу розпалити скандал з гуманітаркою

Багаторічний лідер вітчизняної галузі роздрібної торгівлі — "АТБ" відреагував на фейкові повідомлення про розкрадання гуманітарної допомоги у Запоріжжі.

Наразі офіційна заява корпорації "АТБ" з цього приводу вже з'явилась на офіційному сайті. У ній йдеться про те, що наведені певними посадовими особами НАБУ дані є "неперевіреною інформацією, що свідомо вводить в оману клієнтів, яких сьогодні понад чотири мільйони, численних партнерів компанії та широкий загал громадськості": "Корпорація "АТБ" не мала та не має жодних підписаних угод щодо постачання на реалізацію продуктів харчування та товарів першої необхідності гуманітарного спрямування від сторонніх постачальників через магазини торговельної мережі "АТБ" у регіоні.

"АТБ" неодноразово повідомляла громадськість про запуск додаткових імпортних поставок продуктів харчування та товарів першої необхідності з Польщі, країн Балтії, Туреччини, Чехії, Італії тощо. Ці товари, як і решту імпорту, компанія самостійно закупає у західних партнерів-виробників та поставляє напряму до магазинів...", - йдеться у заяві.

Відео дня

У компанії наголошують, що замовні фейкові повідомлення шкодять бездоганній діловій репутації добре знайомої кожному мережі "АТБ", яка є майже ровесником української незалежності та в цей непростий воєнний час фактично стала форпостом продовольчої безпеки України. 

Окрім того, в "АТБ" нагадали, що контролюючі органи неодноразово проводили відповідні перевірки у магазинах "АТБ". Жодного факту реалізації гуманітарної продукції чи будь-яких порушень законодавства або етичних норм виявлено не було.

"АТБ" жорстко засуджує будь-які дії посадових осіб щодо привласнення та нецільового використання гуманітарної допомоги, вважає такі дії неприпустимими, ганебними та негідними високого звання громадянина України", — наголошується в заяві корпорації.

Нагадаємо, що вже багато років поспіль "АТБ" посідає лідерські позиції у галузі ритейлу за товарообігом, обсягом сплачених податків до бюджетів всіх рівнів, географією присутності, чисельністю співробітників (більш як 3 тисячі з яких зараз захищають нашу незалежність, вступивши до лав ЗСУ), кількістю магазинів тощо. Як патріотичний і соціально орієнтований бізнес компанія надає підтримку ЗСУ, внутрішнім переселенцям, медичним установам країни, збирає кошти на лікування постраждалих від бойових дій дітей і безперебійно забезпечує мільйони громадян свіжими продуктами та якісними товарами першої необхідності за чесними цінами.