Як легко перейти на українську?

У межах проекту "Плюсуй українську", який група 1+1 media реалізовує спільно з WAW: альтернативне медіа та за підтримки МКІП, відбулася премʼєра нового тематичного відеоролика, що має на меті популяризацію української мови та нагадує про інструменти й рішення, які є дієвими на цьому шляху. 

Так, у відео команди суспільно важливої ініціативи заохочують увімкнути "мовний режим" через спілкування українською мовою у громадських місцях і переналаштування усіх гаджетів. А задля захисту дітей від "русифікації" закликають дорослих обирати для малечі українськомовні книги, ігри та мультфільми. До того ж у гумористичній формі підкреслюють, що не варто боятися помилок. 

"Шукайте інформацію в інтернеті, пишіть повідомлення друзям та колегам українською. Не соромтеся використовувати функцію перевірки орфографії — це не шкільна олімпіада, дискваліфікації з чату під’їзду не буде…Перейти на українську — легко. Варто лише почати", — йдеться у ролику. 

Повну версію навчального відео можна переглянути на YouTube-каналах: 1+1 media, 1+1, ТСН, а також у соціальних мережах Instagram та Facebook – 1+1 media, WAW, МКІП. Також майданчиками проекту є сайти ТСН.ua, УНІАН, Главред та 1+1, телеканали 1+1 Марафон, 1+1 Україна, ТЕТ та ПЛЮСПЛЮС. Крім цього, відеоролики транслюються в мережі кінотеатрів "Планета кіно" перед сеансами. 

До того ж у межах ініціативи "Плюсуй українську" стартував тематичний Telegram-канал, де публікуватимуться ключові новини проекту, навчальні матеріали, відеоролики та багато іншого контенту. Канал доступний за цим посиланням: https://t.me/ideaspeople

Більше дієвих порад, пов’язаних з переходом на українську мову, а також мотивуючих прикладів — в інтерв’ю героїв ініціативи: TikTok-блогера Андрія Шимановського, співачки LELY45, актора театру та кіно Тараса Цимбалюка, лідера гурту "Антитіла" Тараса Тополі, акторки театру, кіно та дубляжу Наталки Денисенко

Довідка. 7 лютого група 1+1 media анонсувала запуск проекту "Плюсуй українську", спрямований на популяризацію української мови та культури, викорінення російського контенту з медіаполя та формування звички спілкуватися як вдома, так і в інших сферах життя українською. Проект буде реалізовуватися протягом 2023 року разом з WAW: альтернативне медіа та за підтримки МКІП.