Клієнт "Нової пошти" втратив тонну горіхів / Фото: REUTERS

Клієнт "Нової пошти" втратив посилку з тонною волоських горіхів вартістю 180 тисяч гривень. За словами чоловіка, хтось незаконно забрав відправлення замість нього.

Про цей випадок користувач Sasha Toje повідомив на Facebook-сторінці "Нової пошти".

Чоловік розповів, що працівник відділення "Нової пошти" не перевірив документи перед видачею вантажу. Відтак, його посилку забрала невідома особа.

Відео дня

"У мене за участю ваших працівників вкрали посилку на суму 180 000 грн... Я приїхав у відділення та зрозумів, що посилку вкрали (а це була тонна волоського горіха)", – розповів чоловік.

Читайте також"Нова пошта" попередила про нову шахрайську схему: що не можна робитиОшуканий клієнт вимагає компенсації збитків. Він також обурився правилами передачі записів із камер спостереження. За його словами, компанія передає відео тільки на офіційний запит на юридичну адресу, але вже впродовж п’яти днів не надіслано жодного запису.

"Ваші працівники не надали жодної інформації, яка б допомогла встановити злочинця і повернути посилку. Досі немає відео, немає жодної реакції на дії працівника, який віддав посилку, не перевіривши документи", – зазначив чоловік.

Українець повідомив про втрату тонни горіхів на "Новій пошті" / Фото: Facebook/ "Нова пошта"

Представники "Нової пошти" запевнили, що надіслали запит до служби безпеки й попросили чоловіка чекати на відповідь.

У "Новій пошті" запевнили, що вже займаються розв'язанням проблеми / Фото: Facebook/"Нова пошта"

"Нова пошта" повідомила УНІАН, що провела внутрішнє розслідування і виявила шахрайську схему.

Її суть така: 

  • шахраї під виглядом покупця знаходять товар на маркетплейсі (як правило, дорогий);
  • зв'язуються із продавцем, кажуть, що хочуть купити товар і пропонують зробити йому передоплату на банківську картку. Але як умову передоплати просять надати номер експрес-накладної про відправлення товару, щоб нібито убезпечити себе від шахрайства продавця;
  • при відправленні просять продавця вказати одержувачем себе, запевняючи, що ризику ніякого немає, адже вантаж відправляється фактично самому собі і ніхто інший його отримати не зможе;
  • тільки після того, як передоплата на картку буде зроблена, потрібно буде змінити дані одержувача в мобільному додатку або бізнес-кабінеті. 

Якщо продавець погоджується і робить все, як йому сказали – відправляє вантаж і скидає шахраям експрес-накладну про відправлення посилки, вони, знаючи ПІБ одержувача, оперативно підробляють документи та забирають вантаж замість нього.

Важливо: у таких схемах шахраї просять оцінювати вантаж за мінімальною вартістю, щоби менше платити за доставлення. 

У "Новій пошті" зазначили, що у цьому випадку клієнт відправляв не тонну горіхів як вантаж, а окремі 34 окремі посилки, вартість кожної оцінив у 30 гривень. Таким чином, загальна оголошена вартість всього вантажу склала понад 1000 гривень.

"При цьому, якби клієнт вказав спочатку реальну вартість вантажу, а це за заявою клієнта - 180 000 гривень, то доставка йому обійшлася б всього на 866 гривень дорожче", - зазначили у компанії.

"Нова пошта" рекомендувала клієнту звернутися до поліції та готова надати усю необхідну інформацію.

Як повідомляв УНІАН, у Харкові помітили новий спосіб шахрайства, для якого використовують послуги "Нової пошти". Пенсіонери можуть стати потенційними жертвами.

Вас можуть зацікавити новини: