Підготовка триває повним ходом / фото REUTERS

Мобільний додаток для коротких відео TikTok став глобальним спонсором Євро-2020.

Про це повідомляє UEFA.

Користуючись партнерством з УЄФА TikTok прагне зміцнити репутацію платформи, на якій футбольні вболівальники можуть ділитися пристрастю до гри, а також залучити нову аудиторію. 

Відео дня

Читайте такожCвітоліна отримала травму, коли записувала танець в TikTok (відео)

TikTok стане інструментом, за допомогою якого вболівальники будуть стежити за улюбленими творцями футбольного контенту, ділитися найкращим футбольним контентом і створювати відео зі своїми власними особливими моментами, емоціями та святкуваннями в рамках турніру.

"У найближчі місяці ми сподіваємося на тісну співпрацю з TikTok, щоб показати фанатам всього світу новий унікальний спосіб взаємодії з чемпіонатом Європи з футболу, який надає їм можливість спілкуватися і ділитися своєю пристрастю до однієї з провідних подій у світі спорту", - зазначив директор з маркетингу УЄФА Гі-Лоран Епштейн.

Зауважимо, що TikTok - одне з найбільш завантажуваних додатків у світі. Платформа доступна на 75 мовах більш ніж в 150 країнах. Її мета - формувати веселе, позитивне і максимально широке товариство, заохочуючи користувачів ділитися своєю пристрастю і творчо самовиражатися за допомогою коротких відео.

Читайте також: