
Купівля відновленого смартфона може виявитися чудовим способом заощадити, якщо ви обмежені в коштах, але й приховувати певні ризики. Експерти виокремлюють 5 важливих деталей, які слід перевірити перед купівлею б/в телефону.
Ці поради застосовні незалежно від того, чи купуєте ви телефон у перевіреній службі з ремонту, чи в невеликому інтернет-магазині, про який ви раніше не чули, пише SlashGear.
1. Дізнайтеся, чи змінювалися комплектуючі
Під час ремонту смартфона використання неоригінальних компонентів може призвести до погіршення роботи пристрою, втрати функціоналу (наприклад, Face ID на Apple iPhone) або нестабільної роботи сенсора.
На iPhone, починаючи з iOS 15.2, можна зайти в "Параметри → Загальні → Про цей пристрій" і дізнатися, чи мінявся акумулятор, дисплей або камери.
2. Перевірте стан акумулятора
На Айфонах за замовчуванням вбудований інструмент "Стан акумулятора і зарядка", який показує залишок місткості. В ідеалі, аби батарейка мала 80% або більше від початкової місткості. Ця цифра показує, наскільки телефон використовувався і чи була батарея замінена.

З Android-пристроями перевірка акумулятора складніша: не у всіх моделях відображається точна інформація, тому доведеться використовувати сторонні застосунки на кшталт Battery Guru. Якщо телефон легко ремонтується, заміна батареї в майбутньому буде простішою.
3. Перевірте IMEI
IMEI – це унікальний 15-цифровий код телефону, "зашитий" у пристрій під час виробництва. Важливо перевірити, чи не зазначено телефон як вкрадений або заблокований. Навіть якщо він виглядає новим, блокування IMEI зробить його марним для мобільної мережі.
Наберіть перед покупкою на телефоні *#06#, щоб дізнатися його унікальний номер. Якщо у продавця збереглася коробка, то звірте IMEI з даними на ній.
4. Переконайтеся, що функції захисту від крадіжки вимкнено
Багато крупних виробників використовують "антикрадіжні" блокування: на iPhone це Activation Lock, на Android – аналогічні функції під різними назвами. Якщо вони активовані, телефон може виявитися повністю заблокованим. Перед покупкою переконайтеся, що ці функції вимкнено.
5. "Пробийте" продавця і попросіть гарантію
Більшості перерахованих вище проблем можна легко уникнути, якщо ви купите смартфон у перевіреного продавця, які дають гарантію і можливість повернення.
Також продавець має бути готовим надати відомості про IMEI/серійний номер для перевірки, що цей пристрій не вкрадений, не заблокований, сумісний з вашим оператором.
Раніше експерти розповіли, чому важливо вимикати телефон хоча б раз на тиждень. Ця проста дія, яка не потребує великих зусиль, убезпечить ваш пристрій від вірусів і злому.