Ден Гаузер вважає, що ігрова індустрія занадто зосереджена на грошах / Фото - Rockstar Games

Співзасновник Rockstar і сценарист усіх GTA та Red Dead Redemption Ден Гаузер поділився, що наразі в ігрової індустрії роздоріжжя: або продовжувати робити цікаві історії, або остаточно потонути в прагненні вичавлювати гроші з кожного релізу.

В ефірі британського Sunday Brunch його запитали, яким він бачить майбутнє ігор. Гаузер відповів, що в будь-якій комерційній формі мистецтва є ризик, що творчий процес підміняють гонитвою за прибутком, і ігри тут не виняток:

"Це може піти кудись справді цікавим шляхом, а може - у бік, де все стає надмірно зосередженим на зароблянні грошей. У будь-якому комерційному мистецтві є небезпека, що воно відволікається на гроші".

Але, на його думку, простір для експериментів все ще величезний, індустрія, як і раніше, здатна видавати живі історії, а не тільки сезонні пропуски.

Відео дня

Гаузер визнав, що обидва шляхи вже існують паралельно. З одного боку, зростає тиск великих видавців, інвесторів і техногігантів, що особливо помітно на тлі засилля ігор-сервісів. А з іншого - розробники всіх масштабів продовжують випускати сильні, авторські ігри та досягати успіху. Він навів як приклад ігри на кшталт Hades 2, Hollow Knight: Silksong і Peak - проєктів, які не обростають донатом, але все одно знаходять успіх і аудиторію.

Раніше Ден Хаузер пояснив, чому всі частини GTA відбуваються в США. Усередині GTA занадто багато "американщини", каже Хаузер.

Вас також можуть зацікавити новини: