
Про це повідомляє ІТАР-ТАСС, посилаючись на місцеві ЗМІ.
Зазвичай екіпаж Іл-76 складається з трьох-чотирьох осіб, проте тіла решти членів екіпажу ідентифікувати поки що не вдалося.
«Для літаків радянського виробництва в Африці зазвичай наймають пілотів з колишнього СРСР, в основному українців, росіян і білорусів. Екіпаж цілком міг бути змішаним і включати будь-якого з них», - повідомило джерело у вантажному авіабізнесі Африки.
За його даними, літак належав вірменській авіакомпанії і був зафрахтований конголезьким вантажоперевізником «Аеросервіс», який в основному доставляє вантажі зі столиці Республіки Конго Браззавіля до другого за величиною міста країни Пуент-Нуар і назад.
Іл-76 розбився у п'ятницю увечері при посадці в аеропорту Браззавіля в умовах штормового вітру.
«Схоже, відмови техніки не було. Літак вилетів з посадочної смуги через сильний вітер і зливу», - сказав співрозмовник ІТАР-ТАСС.
Літак врізався у житлові споруди за межами аеропорту, впав в яр, розвалився на частини і спалахнув. У результаті падіння літака загинули близько 30 осіб.