Компанія «Оболонь» у травні вивела на ринок нову серію преміальних слабоалкогольних напоїв «Icelife». Про це УНІАН повідомили у прес-службі компанії.

«Оболонь» вивела на ринок нові слабоалкогольні напої (фото)

Відео дня

«Icelife» випускається у жерстяних банках обсягом 0,5 л. У червні планується налив у банку 0,33 л. Вже зараз на ринку присутні два продукти серії – це «Icelife екстрім» (зі смаком енергетичного напою та натуральним екстрактом гуарани) та «Icelife лайм» (що містить спеціальний інгредієнт, який надає відчуття прохолоди). Окрім них на ринку скоро з’явиться і екзотичний «Icelife грейпфрут».

«Оболонь» вивела на ринок нові слабоалкогольні напої (фото)

«Ринок слабоалкогольних напоїв для нас завжди був одним із пріоритетних напрямків розвитку, компанія «Оболонь» фактично започаткувала цей ринок. Крім того, ми сподіваємось, що випуск нових якісних коктейлів в банці зі стильним дизайном дасть змогу зміцнити наші позиції на ринку слабоалкогольних напоїв», - вважає начальник відділу маркетингу ринку напоїв Павло ШЕВЧУК.

Вміст етилового спирту у нових напоях 7% об. Орієнтовна ціна – від 7 грн.

«Оболонь» вивела на ринок нові слабоалкогольні напої (фото)

Довідка УНІАН. ЗАТ «Оболонь» – провідний національний виробник пива, безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, мінеральної води. За підсумками 2008 року доля компанії «Оболонь» на ринку пива склала 30,3%.

До складу корпорації входять головний завод у Києві та 6 підприємств у регіонах України. Основні бренди: «Оболонь», «Magnat»,  «hike premium», «Оболонь BeerMix», «Zibert», «Десант», «Живчик», «Frest», «Прозора» та інші. Продукція компанії експортується у 33 країни світу та складає 75 % від загального українського експорту пива.

На ринку слабоалкогольних продуктів компанія «Оболонь» у 2008 році займала частку 34,9% (виробництво – 4,1 млн. дал.). Основні бренди: «Бренді-Кола», «Ром-Кола», «Джин-Тонік», «Махітос», «Текіза», серія «Джинів», «Icelife».