Кілмер вважає, що ключова проблема електромобілів-первісна вартість їх покупки / колаж УНІАН, фото ua.depositphotos.com, скріншот

Досвідчений механік з 55-річним стажем Скотті Кілмер розповів, чому ніколи не варто купувати електромобіль. Він назвав п'ять основних проблем з технічним обслуговуванням, з якими стикаються електромобілі.

В одному зі своїх відео в YouTube Кілмер зазначив, що електромобілі мають складні електричні компоненти. А акумуляторна батарея - одна з найдорожчих частин електромобіля.

"Його стан впливає на залишкову вартість всього електромобіля", - зазначив експерт. Він попередив, що акумулятори можуть бути пошкоджені і навіть повністю вийти з ладу, якщо їх залишити в занадто жарких або холодних умовах, або навіть через перезарядку.

Відео дня

Силовий агрегат прослужить близько 10 років при "нормальних умовах водіння", перш ніж потребуватиме заміни, додав Кілмер.

Також, за словами механіка, запас ходу електромобіля зменшується приблизно на 2% щороку, що не допоможе знизити тривогу водія про дальність поїздки.

Більш того, шини для електромобілів можуть вимагати додаткового обслуговування в порівнянні з їхніми бензиновими аналогами. "Шини для електромобілів - це що завгодно, тільки не низькі експлуатаційні витрати. Деякі повідомляють, що шини потребують заміни всього через 45 тисяч кілометрів", - говорить Кілмер.

Для порівняння, термін служби шин зазвичай становить близько 48 тисяч кілометрів.

За словами механіка, шини в авто з традиційними двигунами зазвичай перевертають під час обслуговування, щоб зберегти їх. Але оскільки електромобілі не вимагають частих візитів до автосервісу, така маніпуляція з шинами не відбувається в електрокарах регулярно.

Додаткова вага електромобілів у порівнянні з традиційними моделями при однакових розмірах шин також збільшує їхній знос.

Це не тільки означає, що шини зношуються швидше, але і позбавляє власників можливості пред'являти на них гарантійні вимоги, оскільки перестановка шин часто є умовою гарантії. Повна заміна шин може коштувати дуже дорого, залежно від типу, які підходять вашому автомобілю.

Це призводить до ще однієї ключової проблеми з електромобілями - первісна вартість їхньої покупки, зазначає Кілмер.

"Коли мова йде про електромобілі, витрати на технічне обслуговування нижчі, за винятком випадків, коли мова йде про шини. Але не забувайте також, що за електричну версію ви заплатили набагато більше, в два або три рази більше. Tesla, наприклад - ви платите люксову ціну", - говорить Кілмер.

І хоча електромобілям потрібно менше регулярного обслуговування, але коли вони дійсно потребують ремонту, це часто обходиться дорожче, оскільки технологія все ще розвивається, а фахівців з електромобілів набагато менше.

Нарешті, Скотті Кілмер також назвав електромобілі "шахрайством", оскільки стрімке зростання вартості електроенергії означає, що одна з їхніх ключових переваг "випарувалася". В умовах кризи вартості життя багато споживачів просто не можуть дозволити собі відмовитися від дешевих автомобілів з бензиновим двигуном.

Однак експерт каже, що це лише "верхівка айсберга", оскільки, якщо всі перейдуть на електроенергію, він вважає, що дорожній податок застосовуватиметься до рахунків за електроенергію, а не до цін на паливо.

Скільки електрокарів в Україні

Як повідомляв УНІАН, в Україну за перше півріччя завезли 12 тисяч 844 електрокарів. Це майже стільки ж, як за весь минулий рік і в півтора рази більше, ніж за весь 2021. При цьому, частка електромобілів зростає на тлі зменшення загальної кількості ввезених в Україну автомобілів.

Третій рік поспіль найбільш затребуваним залишається Nissan LEAF. У ТОП-3 за популярністю потрапили також Volkswagen ID.4 і Tesla MODEL 3. 

Вас також можуть зацікавити новини: