Комахи виду Myrmecina graminicola вміють перетворюватися в кулі і котитися геть / Flickr/gailhampshire

Група вчених з Пармського університету (Італія) довела, що мурахи в стресових ситуаціях мають властивість збиратися в клубок і котитися геть від проблем.

Читайте такожМільйон мурах вижили в ядерному бункері завдяки канібалізму

Про це повідомляє Nature.

За даними вчених, комахи виду Myrmecina graminicola вміють перетворюватися в кулі і котитися геть від проблем і небезпек.

Вчені провели два експерименти. У першому вони створювали стресову ситуацію для мурашок на плоскій поверхні, у другому - на похилій. На плоскій поверхні в разі небезпеки мурахи просто завмирали, а на похилій комахи збиралися в клубок і котилися геть.

Раніше таку поведінку було помічено у павуків, гусениць і метеликів.

Як повідомляв УНІАН, піщані дюни північної Сахари стали будинком для найшвидших мурах у світі. Такого висновку дійшли вчені, які приманювали комах їжею під палючим сонцем. Відео виявило, що мурахи долають відстань по пекучому піску зі швидкістю метр за секунду. Для порівняння, домашній кіт повинен був би розігнатися до 190 кілометрів на годину, щоб досягти рівнозначної швидкості.