Крупнейший в Украине производитель курятины закончил квартал с убытком $316 млн / Фото УНИАН

Найбільший виробник курятини в Україні агрохолдинг «Миронівський хлібопродукт» (МХП) в січні-березні 2014 року отримав 316 млн дол. чистого збитку проти 36 млн дол. чистого прибутку в першому кварталі 2013 року, йдеться у фінансовому звіті компанії.

Згідно з документом, виручка холдингу за вказаний період зросла на 2% - до 309 млн дол. Валовий прибуток МХП збільшився на 59% - до 103 млн дол., а операційний прибуток склав 80 млн дол., що на 60% більше, ніж у січні-березні минулого року.

Показник прибутку до вирахування витрат зі сплати податків, відсотків і нарахованої амортизації (EBITDA) МХП в першому кварталі поточного року зріс на 45% - до 106 млн дол. Маржа EBITDA склала 34% проти 24% у січні-березні 2013 року.

Причиною збитковості МХП в першому кварталі поточного року, згідно зі звітом, стала 37-відсоткова девальвація гривні щодо долара і євро, через що компанія зазнала безготівкових валютних втрат у розмірі 366 млн дол. При цьому чистий прибуток МХП перед курсовими збитками за вказаний період зріс на 64% - до 51 млн дол.

Разом з тим, холдингу вдалося трохи збільшити виручку за рахунок збільшення продажів курятини і соняшникової олії. Зростання EBITDA компанії пояснили збільшенням обсягів виробництва м'яса птиці і значним зниженням собівартості його виробництва, що зумовлено низькими цінами на зернові урожаю 2013 року і, як наслідок, скороченням видатків на зерно.

У МХП також повідомили, що основну частку виручки - 206 млн дол. - холдинг отримав за рахунок реалізації курятини та іншої продукції. Продаж соняшникової олії приніс компанії в першому кварталі 57 млн дол.

Як повідомляв УНІАН, МХП в 2013 році отримав 162 млн дол. чистого прибутку, що на 48% менше, ніж у 2012 році. Виручка холдингу в минулому році зросла на 6% - до 1,496 млрд дол. Його валовий прибуток зменшився на 23% - до 324 млн дол., а операційний - скоротився на 29%, до 272 млн дол. EBITDA компанії за підсумками 2013 року склала 391 млн дол. проти 468 млн дол. у 2012 році, а маржа EBITDA зменшилася до 26% з 33% роком раніше.

Довідка УНІАН. Компанія «Миронівський хлібопродукт» - найбільший виробник м'яса птиці в Україні. Крім птахівництва і суміжних виробництв, холдинг займається вирощуванням кукурудзи, соняшнику, пшениці, ріпаку, фруктів, а також виробництвом яловичини, ковбасних виробів.

На ринку холдинг представлений торговими марками «Наша Ряба», «Легко!», «Дружба народів», «Бащинський», «Європродукт», «Сертифікований Ангус», «Фуа Гра». Земельний банк компанії становить близько 360 тис. гектарів.

Читайте останні новини України та світу на каналі УНІАН в Telegram