У банку вже відповіли обуреній клієнтці / фото УНІАН

Клієнтка "ПриватБанку" заявила, що їй заблокували аккаунт в системі "Приват24" за спробу перевести гроші на карту іншого банку.

Про це вона написала у відгуці на сайті "Мінфін" напередодні ввечері.

За словами клієнтки, при спробі переказу коштів банк зажадав підтвердження операції телефоном "гарячої лінії".

Відео дня

"Оператор влаштувала допит, змушувала озвучити всі мої контактні дані, причину переказу грошей в інший банк. Відповівши на всі питання, крім місця роботи при реєстрації карти (тому що це було давно), оператор просто заблокувала мій аккаунт і номер телефону, тому що "дані не збігаються". При цьому перекази на карту "Привату" проводяться без жодних підтверджень", - написала вона, додавши, що відновлювати аккаунт в банку відмовляються.

Читайте також"Ощадбанк" звинувачували у списанні грошей з рахунку клієнта: що йому відповіли

Представник "Привату" у відповідь написав, що банк робить все можливе, щоб не дати шансів шахраям заволодіти коштами клієнтів.

"При здійсненні ризикових операцій може знадобитися додаткове підтвердження, яке дозволить нам переконатися, що операцію проводить саме держатель картки за своєю ініціативою, а не за вказівкою третіх осіб. Фахівець підтримки при підтвердженні платежу не має на меті створити незручності ставлячи питання, дана процедура покликана ідентифікувати вас, як власника картки й запобігти можливе шахрайство", - написав співробітник банку і запевнив, що його колеги перевірять правильність наданої консультації, після чого клієнткою.

скріншот

Вас також можуть зацікавити новини: