Львівська Торгово-промислова палата розпочинає серію заходів до 175-річчя з часу свого створення

Регіональна торгово-промислова палата України — Львівська ТПП, яка була створена 1850 року згідно з рішенням австрійського цісаря Франца-Йосифа, розпочинає серію заходів до 175-річчя свого створення. Про це повідомив УНІАН президент Львівської ТПП Дмитро Афтанас. За його словами у рамках святкувань передбачено провести декілька міжнародних заходів - конференцій та семінарів на теми нормативно-правового регулювання у сфері малого та середнього підприємництва в Україні, вітчизняного митного та податкового законодавства, а також особливостей виходу українських компаній на ринок Євросоюзу. 

"Одним з найголовніших завдань Львівської ТПП на сьогодні є допомога релокованим підприємствам зі Східної та Південної України, а також налагодження активної співпраці підприємств регіону з країнами Євросоюзу", - зазначив Дмитро Афтанас. 

Львівська торгово-промислова палата входить до складу Торгово-промислової палати України – авторитетної у світі організації українського підприємництва. Це регіональна палата, що діє на території Львівської області і станом на сьогодні є найбільшою регіональною торговою палатою України. Членами Львівської ТПП є понад 450 підприємств і підприємців, більшість з яких представляють малий та середній бізнес. Вона має прямі партнерські стосунки з торгово-промисловими палатами багатьох країн Євросоюзу, Близького Сходу та Південно-Східної Азії. 

Відео дня

Львівська ТПП надає консультації для бізнесу, оцінку майна та проведення експертиз і видачу сертифікатів походження, реєстрацію товарних знаків, штрих-кодування, переклади, засвідчення форс-мажорних обставин, видачу карнетів АТА для тимчасового вивезення товарів, організовує семінари, бізнес-форуми, конференції. Велику частину роботи складає проведення навчальних курсів і семінарів – за останні роки Палата провела навчання для понад 6 тисяч підприємців та представників українських підприємств у різноманітних сферах – започаткування бізнесу, експорту, міжнародної торгівлі, маркетингу, публічних закупівель, розвитку жіночого підприємництва та інших.