Ілюстрація / REUTERS

Компанія iFixit з'ясувала, що Apple почала виводити сервісне попередження власникам iPhone, які замінили батарею смартфона не в авторизованому сервісі.

Читайте такожXiaomi запатентувала смартфон із вбудованою сонячною батареєю

Про це повідомляє портал ITC.ua.

Відео дня

Поки таке повідомлення з'являється у власників смартфонів iPhone XR, XS XS і Max, що працюють під управлінням iOS 12 та iOS 13 beta. Повідомлення говорить: "неможливо перевірити, що цей iPhone має справжню батарею Apple. Інформація про здоров'я (батареї) недоступна для цієї батареї".

Таким чином, якщо власник iPhone замінив батарею на нову самостійно або з допомогою стороннього сервісу, то після цієї операції він не зможе уточнити стан цієї батареї. Навіть при 100% "здорової" батареї він побачить лише попередження про її неоригінальність, а не відсотки здоров'я. Відповідно, він не зможе точно дізнатися, коли ця батарея потребує чергової заміни, і йому доведеться покладатися на власні спостереження.

Швидше за все, у такий спосіб Apple намагається застерегти власників iPhone від неофіційного ремонту своїх апаратів.

Нагадаємо, що ще у 2017 році Apple опублікувала вибачення з приводу погіршення швидкості роботи iPhone після зменшення ємності батареї та знизила вартість її заміни. В результаті вже у 2018 році програмою Apple з доступної заміни акумулятора iPhone скористалися 11 мільйонів осіб.

фото iFixit